חדשות    

ברן: המנכ"ל שרון זייד פורש בתום 4 שנים בתפקיד

מעודכן ל-07/2021

במקומו ימונה איציק פרנק, ששימש בתפקידו האחרון כסמנכ״ל כספים בכיר ואחראי הפעילות הבינלאומית

חברת ברן הודיעה היום  על פרישתו של מנכ"ל החברה שרון זייד ומינוי מנכ"ל חדש במקומו. מהחברה דווח כי איציק פרנק יחליף את זייד כמנכ"ל הקבוצה. זייד הודיע על התפטרותו לאחר כהונה בת 4 שנים כמנכ"ל, ובסך הכול כ-12 שנים בקבוצה. במהלך תקופתו עלתה המניה משפל של 1.85 שקל למניה לשיא של 10 שקל למניה.

מחליפו, איציק פרנק, ימונה למנכ״ל הקבוצה, לאחר שבתפקידו האחרון שימש כסמנכ״ל כספים בכיר ואחראי על הפעילות הבינלאומית.

פעילות קבוצת ברן נחלקת לשני מגזרים: ברן ישראל; וברן אינטרנשיונל . ברן ישראל הינה הגוף המוביל בישראל בתחומה ומתמחה בניהול, תכנון וביצוע פרויקטים  בישראל בתעשיה התהליכית, בתחומי הבינוי והתשתיות האזרחיות והטלקום הכוללים, בין היתר, את ענפי הכימיה, ביוטכנולוגיה, מזון, טיפול במים, אקולוגיה ואנרגיה מתחדשת, כבישים, מסילות ברזל ומבנים ציבוריים, וכן בתחום תשתיות תקשורת קווית וסלולארית.

ברן אינטרנשיונל מבצעת עבודות ופרויקטים בתחום תשתיות התקשורת הקווית והסלולרית, תעשיה כבדה, תחומי האנרגיה, מים וחקלאות, ותשתיות אזרחיות.

מאיר דור, יו״ר קבוצת ברן, אמר בעקבות הדיווח:  "אני מודה לשרון זייד על 4 שנים בהן הוביל את החברה ליציבות כלכלית, עם צוות ניהול מעולה והתווה אסטרטגיה של צמיחה, שמובילה ליצירת ערך לבעלי המניות של קבוצת ברן. אני בטוח שהמנכ״ל החדש, איציק פרנק, שצמח בברן והוביל אותה להישגים מרשימים מאוד  בזירה הבינלאומית  ייקח את הקבוצה  קדימה וימשיך  בהובלת המותג ברן לצמיחה חזקה ויישום האסטרטגיה שלנו הן בישראל והן גלובלית״.

שרון זייד, המנכ"ל הפורש, אמר: ״בכניסתי לתפקיד המנכ״ל, פעלתי יחד עם הנהלת החברה לפי תכנית סדורה שעיקרה היתה להביא להגדלת נכסי החברה יחד עם מיצוי הרווחיות במגוון השירותים אותם אנו מספקים ולהפוך את ברן לחברה רווחית, צומחת ומייצרת ערך לבעלי המניות שלה.

״במרוץ השנים, פעלנו בארץ ובעולם להשביח את יכולות הניהול והביצועים של חברות הבת שלנו, הפעילות בישראל הפכה לרווחית, והפעילות הגלובלית הפכה לנכס משמעותי במוניטין של ברן וכיום לקבוצה צבר הזמנות משמעותי לעתיד. כיום, אנו זוכים להכרה מצד לקוחותינו על רמת שירות טובה ונאמנות לקבוצה, מה שבהחלט מחזק  את מוניטין הקבוצה.

עוד הוסיף זייד: "זכינו בשנים אלו לאמון משוק ההון והפכנו מחברה לא ממונפת ובעלת חוב, לחברה שיודעת להחזיר את החוב במלואו ובנוסף, אף הצלחנו לעמוד ביעדי הגיוס האחרון של האג״ח כאשר שוק ההון והמערכת הבנקאית הביעו אמון משמעותי באסטרטגיה של קבוצת ברן.

״קבוצת ברן ניצבת כיום בפתחן של השקעות חדשות אשר מימוש חלקן או כולן ישלים את התוכנית אותה אנו מובילים בארבע השנים האחרונות, כאשר התנאים לביצוע השקעות אלו קיימים ויציבים. כל זאת לצד המוכנות של החברה לבצע פרויקטים נוספים בעולם, בתחומי הליבה".