שוק ההון    

ברנד בפרויקט של 5.8 מיליון דולר לפרויקט בים המלח

ברנד מרחיבה את פעילותה בתחום המחפרים הימיים: חתמה על הסכם בהיקף של כ-5.8 מיליון יורו לפרויקט בים המלח. במסגרת החוזה ברנד תייצר ותרכיב שלדת מחפר ימי; הפרויקט צפוי להסתיים במהלך הרבעון השלישי של 2019

ברנד  יצרנית מתכת לתחומי התשתיות, האנרגיה והביטחון המספקת גם רכבים ייעודיים לשימושים ביטחוניים ואזרחיים, מדווחת כי התקשרה בהסכם לביצוע פרויקט עבור חברה זרה בהיקף של כ-5.8 מיליון יורו (כ-24 מיליון שקל). החברה הזרה מבצעת עבודת בנייה של מחפר ימי ייעודי לצורך איסוף מלח מקרקעיתו של ים המלח במסגרת פרויקט "קציר המלח", וברנד תבצע עבורה את הייצור והרכבה של שלדת המחפר.

ברנד מתמחה בייצור והרכבה של רכיבי פלדה ומספקת לחברה הזרה פתרון כולל. להערכת ברנד,  תחל החברה בביצועו באופן מידי ותסיים את הפרויקט במהלך הרבעון השלישי של שנת 2019.

פרויקט זה מהווה הרחבה של היקף המוצרים והשירותים של ברנד בתחום התעשייה הימית, לאחר שהשלימה בעבר פרויקט לבניית דוברות עבור מפעלי ים המלח. פעילות הייצור וההרכבה של שלדת מחפר הינו בעל סינרגיה עסקית ומסחרית לתחומי הפעילות ולפרויקטים נוספים אותם מקדמת החברה.

היקף העסקה אינו כולל שירותים נוספים אשר יידרשו במסגרת ההרכבה של שלדת המחפר הימי, על פי דרישת הלקוח.

חיים ברנד, מנכ"ל ברנד תעשיות אמר: "אנו שמחים על הבעת האמון בחברה בפרויקט ייחודי זה המעיד על היכולות הגבוהות של ברנד ועל מוניטין החברה. פרויקט זה מאפשר לברנד להרחיב את עסקיה לתחום חדש ומחזק עוד יותר את כלל השירותים והמוצרים שברשותנו. אנו מעריכים כי פרויקט זה עשוי אף לגדול בעתיד ולייצר לחברה אפיק צמיחה נוסף".