חדשות    מובייל וגאדג'טים    

גוגל ממליצה: האפליקציות הלוהטות של 2019

מעודכן ל-12/2019

לרגל סיום השנה האזרחית, גוגל מפרסמת את רשימת האפליקציות והמשחקים המומלצים שלה לשנת 2019 והפעם גם ישראל על המפה, עם אפליקציה שהופכת תמונות לסרטוני אנימציה

סיכום שנה בגוגל: אחרי שאפל חשפה את האפליקציות המוצלחות ביותר שלה לשנת 2019, הגיעה תורה של גוגל, שיצרה עבורכם רשימת המלצות לאפליקציות ומשחקים שאולי לא הכרתם ושווה לכם להוריד למכשיר.

אפליקציית השנה – הפתרון המודרני למגדל בבל

למקום הראשון בדירוג של גוגל הגיעה Ablo, אפליקציה שתאפשר לכם לתקשר עם אנשים ברחבי העולם – גם אם אתם לא חולקים איתם שפה. האפליקציה מאפשרת לכל אחד לתקשר, לכתוב, לדבר או לנהל שיחת וידאו בשפה שלו – והאפליקציה תתרגם את הנאמר/נכתב לשפה של הנמען בזמן אמת.

בקטגוריית האפליקציות לשימוש יומיומי זכתה Appy Weather, שמבטיחה ממשק קצת יותר ידידותי ונוח למשתמש מעוד אפליקציית מזג אוויר; אפליקציית הכושר של Peloton, אותה חברה שהכניסה את הכושר לבתים של אמריקאים רבים, זכתה בתואר האפליקציה הטובה ביותר בקטגוריית התפתחות אישית; ובגזרת ״הפנינים החבויות״ נכנסה Big Bang AR שתלמד אתכם על המפץ הגדול; ו-MASSE שתעזור לכם לאתר ביקורות מוצרים מזויפות ופוסטים ממומנים.

בחירת הקהל: Call of Duty

בגזרת האפליקציות ״הכיפיות״ – כבוד ל-Lightricks הישראלית שהתברגה לרשימה עם אפליקציית Enlight Pixaloop שלה, שהופכת תמונות סטילס לתמונות מונפשות. לחברה הישראלית מדובר בדאבל – לאחר שהתברגה גם לדירוג של אפל.

גוגל הכתירה את Call of Duty כמשחק השנה שלה, ובהתחשב בכך שיש לו יותר מ-50 מיליון הורדות, כנראה שמדובר גם באחד המשחקים הפופולאריים של השנה. בגזרת משחקי הקז׳ואל גוגל בחרה ב-Angry Birds dream blast, Mario Kart Tour ומשחקי הפאזל הקלילים Golf Peaks ו-Diner DASH Adventures. אם אתם יותר בקטע של אקשן ומשחקים תחרותיים ומרובי משתמשים, גוגל ממליצה על  Brawl Stars מבית היוצר של Clash Of Clans; משחק היריות Tacticool או Rumble Stars Football – לחובבי הספורט שבכם.

כמו בשנה שעברה גוגל נתנה למשתמשים עצמם לבחור את משחק ואפליקציית השנה שלהם – ו-Call Of Duty זכה בקטגוריה זו, לצד אפליקציית הפילטרים לוידאו Glitch, שזכתה בפרס חביבת הקהל.

התרגום הקולי של גוגל עכשיו בסמארטפונים ובלי רמקול

מי העוזרת הקולית הטובה ביותר? סירי, אלסקה או גוגל אסיסטנט?