חדשות    

גוגל משיקה את סטדיה – כ-500 משחקים בענן

גוגל השיקה  את שירות הגיימינג בענן "סטדיה" עליו הכריזה לפני חצי שנה. השירות החדשמאפשר ללשחק משחקי וידיאו באיכות גבוהה באמצעות דפדפן כרום או מכשירי פיקסל, מכמה פלטפורמות. גוגל מציעה משחקים מהירים הרבה יותר. הרעיון של סטדיה הוא שיהיה אפשר

למשתמשי השירות זמינים עם השקתו 22 משחקים. בינתיים הושקה רק גרסת הפרימיום "סטדיה פרו". דמי מנוי לסטדיה פרו עולים עשרה דולריים בלבד לחודש. גרסה נוספת של השירות שתוצע בחינם תהיה עם וידיאו באיכות HD, וצפויה להיות זמינה החל מהשנה הבאה. עבור שימוש בגרסאת ה-HD נדרש אינטרנט במהירות 10Mbps לפחות, ועבור שירות הפרו דרישת הסף היא מהירות אינטרנט של לפחות 35Mbps. השירות זמין כעת ב-14 מדינות, בהן ארה"ב, קנדה, בריטניה, ומספר מדינות נוספות באירופה, ואינו זמין בישראל בינתיים.

פמדיווחי גוגל עולה  כי 450 משחקים נוספים נמצאים כעת בפיתוח עבור השירות, כאשר חלקם צפויים להיות מושקים כבר בשנה הבאה עם הגרסה החינמית.

אלא שהביקורות לא כל כך טובות ומדברות על ממשק ואיכות משחק לא נוחה לעומת המתחרות, בהן מיקרוסופט.

בין המשחקים שהוסיפה החברה ברגע האחרון ניתן למצוא את משחק הכדורסל NBA 2K20, את משחק ניהול הכדורגל Football Manager 2020, את מדמה ניהול החווה Farming Simulator 2019 ואת משחקי היריות בגוף ראשון Rage 2 ו-Wolfenstein: Young Blood.

בסיום העדכון ביקשה גוגל להזכיר כי בשנה הבאה יגיעו עוד כמה משחקים גדולים לשירות. למשל Cyberpunk 2077 המצופה, והמשחקים Watch Dogs: Legion ו-Doom Eternal שמועד השקתם נדחה. לכשיצאו, יגיעו גם הם ל-Stadia

כעת נותר לראות אם גוגל תשפר את השירות עד שיגיע לישראל.

עולם הגיימינג של נטפליקס: החברה תפתח משחקים לפי סדרות המקור שלה

מה זה פרויקט Stadia של גוגל -פרויקט הגיימינג המאפשר לשחק מכל מקום ובכל פלטפורמה