עסקים קטנים    קניות באינטרנט    

גוגל שופינג – מה זה , האם כדאי לפרסם והאם כדאי לקונה

מעודכן ל-11/2019

גוגל שופינג עוזרת לצרכן בכך שיוכל לראות את את המוצר והמחירים כבר בתוצאות החיפוש , והמוכרים מקבלים יותר תנועה ולקוחות יותר רלוונטיים

החנות העולמית של גוגל עובדת גם בגוגל ישראל.  החנות נקראת גוגל שופינג, והיא מאפשרת הצגת מודעות של קניות מוצרים ישירות מתוצאות החיפוש בגוגל. המודעות כוללות תמונה, תיאור המוצר ומחיר.

איך גוגל שופינג עובדת?

אם חיפשתם לפטופ, הוא יופיע בתוצאות החיפוש סוג מוצר, כולל המחיר. התוצאות הן גם לפי רלוונטיות, כך שאם תחפשו לפטופ לגיימימינג, תקבלו כמה תוצאות רלוונטיות, כולל שלל מוצרים, מחירים וחנויות(בהן איביי,KSP, גיר בסט, בנגגוד ועוד) שבהן אפשר לרכוש את המוצר. לאחר לחיצה על המודעה, הגולש יגיע לאתר האינטרנט של החנות וירכוש משם.

איך גוגל שופינג טובה לקונים?

היתרון הגדול של גוגל שופינג שכבר לא תצטרכו להיכנס במיוחד לאתר להשוואת מחירים ולעשות חיפוש אקטיבי אלא תוכלו לראות את השוואת המחירים ישר בתוצאות החיפוש למוצר רלוונטי. גם אם המוצר הוא לא בדיוק מה שחיפשתם, תוכלו ללחוץ על המודעה ולהגיע לאתר של החנות ולרכוש שם או לבחור מוצר מתאים יותר.

איך גוגל שופינג טובה לעסקים

היתרונות לעסקים בגוגל שופינג  הם שבעלי העסקים מקבלים יותר תנועה לחנות המקוונת שלהם, בהשוואה למודעות טקסט רגילות. מדובר על פי 2 או פי 3 תנועה.

עוד יתרון הוא שמודעות אלו כוללות פירוט רחב יותר ממודעות טקטט ולכן מגיעות ללקוחות רלוונטיים יותר. כבר מראש הלקוחות יכולים לדעת אם תמונת המוצר או מחירו מתאימים להם.

אפשר גם לצד קמפיין הקניות לממן מודעות רגילות וכך גדל הסיכוי שהלקוחות ייכנסו לחנות. המודעות יכולות להופיע בכלל בכלים של גוגל: חיפוש בגוגל, יוטיוב, אתר גוגל שופינג, אתרי שותפים וגוגל תמונות.

כמו כן תוכלו להיעזר בשירותי גוגל אנליטיקס ואחרים ולעקוב אחר התנהגות הצרכנים, תוכלו לחזור  ללקוחות שנכנסו לעגלה ולא קנו ועוד.

מה עלות גוגל שופינג למפרסם

כמו במודעות טקסט העלות היא פר קליק, כלומר עלות רק אם הגולש לחץ על המודעה.

איך למחוק את המידע עליכם בגוגל

האפליקציה של גוגל שיודעת לתמלל Live Transcribe. לא רק לחירשים

שירות מפות לרוכבי אופניים; תודה לגוגל