תוכן ממומן    

גומיות כושר – מה אפשר לעשות איתן וכיצד בוחרים?

FREEPIK

בימים בהם אין חדרי כושר או חוגים: יותר ויותר אנשים מחפשים ציוד ספורט לאימון בבית. באמצעות ציוד כזה, יכולים מתאמנים ואנשים אשר רגילים לשמור על כושר גופני, להנות מאימון דינאמי ואפקטיבי יותר בזמן שיש אינספור מוצרים שיספקו את האימונים החשובים האלה.

בין המוצרים הבולטים נמצא גומיות כושר המספקות אימון יעיל ודינאמי לכל חלקי הגוף. כך אפשר להזמין גומיות כושר לידיים, גומיות התנגדות, סט גומיות במשקלים שונים, ומוצרים שמתאימים לעבודה על הירכיים והישבן.

מה אפשר לעשות עם  גומיות כושר?

גומיות אלה מאפשרות אימון דינאמי עם עשרות קומבינציות של תרגילים שמחזקים ומחטבים את הגוף ואף עוזרים לבנות שרירים. סט רצועות אימון TRX כושר שמכיל עוגן לחיבור לדלת, ידיות איכותית עם ציפוי לאחיזה נעימה, רצועות קרסול וכולי – יאפשר לכם לבצע מגוון רחב של תרגילים לעבודה על כל חלקי הגוף. בין היתר, אם תבחרו סט גומיות איכותי תוכלו לקבל ספר או סרטון הדרכה של מגוון תרגילים שאפשר לבצע עם גומיות.

הנה כמה דוגמאות לאימונים טובים ויעילים:

חיטוב ישבן

עם גומיית ירך מקצועית אפשר לבצע חיטוב ישבן באופן מופלא ומהיר. את הגומייה קושרים בחלק התחתון של השוקיים תוך עמידת שש על מזרן. כעת מרימים מעלה את הרגל העליונה תוך יצירת מתח בהרמה. מרימים ומורידים למשך 30 חזרות ומחליפים רגליים.

חיזוק זרועות

כדי לחזק זרועות ולמנוע התדלדלות שומן, אפשר לקחת גומיית ירך ולדרוך עליה עם כף הרגל. את החלק שנותר תופסים ביד ומתחילים למתוח מעלה תוך כיפוף והורדת הזרוע. ההתנגדות תעבוד על שרירים הידיים. דרך נוספת לחיזוק שרירים היא יצירת התנגדות כאשר יד אחת אוחזת בגומייה מאחורי הגב והיד השנייה אוחזת בגומייה ועולה מעל הראש. כף אפשר לבנות שרירים באזור העליון של הזרוע. אימונים נוספים תוכלו למצוא בין מגוון רחב של סרטונים ברשת.

כיצד בוחרים מוצר טוב?

כשאתם בוחרים  גומיות כושר וודאו כי הן מתאימות למטרות שלכם החל מבחירת גומיית התנגדות עד לגומיית ירכיים. וודאו כי המוצר עשוי לטקס ומאפשר חוזק לאורך זמן. כדאי לבחור סט של 3 או 5 גומיות התנגדות שמתחברות לידית הדלת ומאפשרות העלאת משקל בזמן האימון. וודאו כי המוצר מרופד נוח ובטוח וכי אתם בוחרים מוצר איכותי מחנויות ספורט און ליין שיכולות לספק לכם סט גומיות לכל מקום בזמן קצר. אימון נעים!