גילת תספק את רשת התקשורת עבור לוויין ChinaSat-18 של China Satcom
שוק ההון    

גילת תספק את רשת התקשורת עבור לוויין ChinaSat-18 של China Satcom

תמונה:PIXABAY

גילת ממשיכה להעמיק את חדירתה לשוק הסיני.

מערכת הקרקע של גילת תסופק ל- China Satcom עבור לוויין ChinaSat 18. הכיסוי הארצי בתדר Ka אשר יתאפשר כעת באמצעות ה-ChinaSat 18 ולוויין ChinaSat 16, יסופק באופן בלעדי על ידי מערכת הקרקע של גילת התומכת במגוון יישומים בכל רחבי סין.

לוויין ה-CS-18 של China Satcom ישוגר באמצע 2019, ובכך תשלים החברה כיסוי תקשורת לוויינית בקיבולת גבוהה לכל רחבי סין, אשר הינו קריטי ליישומי פס רחב הדורשים כיסוי רציף.

פלטפורמת ה- SkyEdge II-c מרובת היישומים של גילת הותקנה בסין עבור לוויין CS-16 לשם אספקת אינטרנט מהיר למטוסים, לספינות, לאזורים מרוחקים ולתמסורת סלולרית. עם שיגור לוויין CS-18 גילת תספק קישוריות  בתדר Ka בקצבים וביעילות גבוהים גם בכל יתר שטחי סין.

"גילת גאה בקשר העסקי ארוך הטווח עם China Satcom ובאמון המתמשך בטכנולוגיה שלנו כפי שבאים לידי ביטוי בהרחבתה של פלטפורמת החברה עבור שימוש מסחרי בלוויין ChinaSat-18", מסר ג'ון צ'יאנג, מנכ"ל גילת סין. "הישג זה מהווה צעד נוסף ביישום האסטרטגיה של גילת לאספקת אינטרנט מהיר ברחבי העולם ותומך בהמשך המיקוד האסטרטגי של גילת בשוק הסיני".    

לפני מספר ימים דיווחה גילת כי מודם לווייני שלה אשר שוגר מוקדם יותר השנה שימש בתפקיד המפתח בהצגה הראשונה אי-פעם של אינטרנט מהיר במטוסים באמצעות לוויין נמוך מסלול (LEO). השימוש בלוויין נמוך מסלול במקביל לשימוש בלוויין גבוה מסלול יאפשרו קישוריות טובה ויציבה יותר במטוסים.