גלקסי S8 ו-נוט 8 יזכו לעדכוני אבטחה בלבד
חדשות    

גלקסי S8 ו-נוט 8 יזכו לעדכוני אבטחה בלבד

בשורה עצובה למחזיקי מכשיר סמסונג ישנים. החברה ביטלה את עדכון האנדרואיד 10 למכשירי הדגל שלה מלפני שנתיים וחצי – סדרת הגלקסי S8 והנוט 8.  על פי דיווח של אתר Sammobile אמש (ד'), מכשירי הסדרה הוסרו מרשימת המכשירים שצפויים לקבל את העדכון לגרסת האנדרואיד האחרונה כבר לפני כמה חודשים, כך על פי דברי נציגי החברה במהלך אירוע ההשקה של מכשירי הגלקסי S20. עם זאת ימשיכו לקבל עדכוני אבטחה.

 החברה גם לא תעדכן את ממשק One UI לגרסה 2.0. סמסונג היא מהחברות הבודדות שהחליטו לא לעדכן מערכת הפעלה של מכשירים לא כאלו ותיקים. עם זאת ברשימה מופיעים מכשירי ביניים מסדרות A ואף מכשירים מוזלים מסדרות J ו-M.

לא בטוח שלסמסונג כדאי לנסות את המשתמשים. למשל התברר כי ההודעה המסתורית שנשלחה לאלפי בעלי מכשירי גלקסי  בשבוע שעבר נבעה ככל הנראה מפריצת סייבר למערכות החברה. עם זאת, לא ברור מה היה היקפה או חומרתה וסמסונג לאה הסבירה זאת ללקוחות, אלא טענה  ששליחת ההודעות לא קשורה לפריצה שזוהתה בחנות המקוונת שלה אלא נובעת מתקלה טכנית. כמו כן החבברה נאלצה השבוע לסגור את המפעל שמייצר את מכשירי הסמארטפון ההיברידי גלקסי Flip Z לאחר שפועל נדבק בנגיף הקורונה.