מדריכי כרטיסי אשראי    

דיינרס פלטיניום – Cal

דיינרס פלטיניום הוא כרטיס אשראי בינלאומי מבית Cal. כדי להחזיק בו נדרש לשלם דמי כרטיס בגובה של 19.90 ש"ח לחודש, נכון לנקודת הזמן הנוכחית, אך ניתן לקבל הנחות בחודש מסוים בהתאם לשימוש בכרטיס בחודש הקודם: על מחזור של 3,000 ש"ח התעריף הוא מופחת ועומד על 15.9 ש"ח, בעוד שממחזור של 5,000 ש"ח ניתן פטור מלא לדמי הכרטיס לחודש הבא. מכיוון שהתעריפים והתנאים עשויים להשתנות, מומלץ לבדוק מפעם לפעם את תעריפי העמלות באתר Cal.

כרטיס דיינרס פלטיניום מאפשר לבצע את כל סוגי העסקאות ולמשוך מזומן בארץ ובחו"ל גם יחד. תקרת משיכת המזומן בארץ היא 2,500 ש"ח, כאשר על משיכת מט"ח מכספומט יש עמלה בגובה של כ-3.85% מסכום המשיכה. עבור המרת מט"ח, נדרש לשלם 2.50% מגובה העסקה, לצד השער היציג של המטבע. הכרטיס מציע אפשרות למסגרת אשראי חיצונית רחבה יחסית, בגובה של עד 50,000 ש"ח, כשהלקוחות יכולים לקבל פתרונות אשראי (בהתאם למצב החשבון שלהם). מחזיקי הכרטיס יכולים לבחור בין שני מועדי חיוב חודשיים לכרטיס: ב-2 לחודש או ב-15 לחודש.

ההטבות שמעניק הכרטיס

כרטיס דיינרס פלטיניום מספק למחזיקים בו מספר הטבות כאשר הם טסים לחו"ל. ראשית, מדובר כאן על ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תוספת תשלום. הביטוח כולל כיסוי הוצאות אשפוז בחו"ל עד לסך של 430,000 דולר (או 2,000 דולר ליום אשפוז), כיסוי הוצאות רפואיות שלא במהלך אשפוז עד לסכום של 1,600 דולר, כיסוי הטסות רפואיות, ביטול נסיעה עד לסכום של 1,250 ש"ח, ביטוח מטען בסכום של עד 1,100 דולר ועוד. את הביטוח נדרש להפעיל לפני כל נסיעה, כאשר גובה ההשתתפות העצמית נכון לעכשיו עומד על 90 דולר.

מחזיקי כרטיס דיינרס פלטיניום יכולים להתארח ביותר מ-500 טרקליני VIP ברחבי העולם במחיר מופחת (כולל טרקלין דן בנתב"ג, אליו ניתן להיכנס באמצעות הכרטיס במחיר מוזל של 28 דולר). לצד זה מקבלים בעלי הכרטיס יחס המרה מועדף לנקודות בתוכנית הנוסע המתמיד של אל על, כאשר כ-395 ש"ח של רכישות באמצעותו שוות לנקודת נוסע מתמיד אחת. מי שמבצע רכישות בחו"ל באמצעות הכרטיס מחויב במועד הקבוע שלו, ולא מיד לאחר העסקה, כאשר הוא מקבל עד 60 ימים של אשראי חינם.

במסגרת תוכנית CalExtra מקבלים מחזיקי הכרטיס הנחות אוטומטיות במעמד החיוב בבתי עסק בישראל. ההנחות הן בדרך כלל בגובה של כ-3-7%, כשלכל עסק יש הנחה אחרת הניתנת במסגרתו.

פרטים נוספים על כרטיס דיינרס פלטיניום תמצאו באתר Cal.