העלייה החדה בהוצאות, לצד הפער השלילי בסעיף עליית ערך בהשוואה לשנה קודמת, הובילו לירידה חדה של 31% ברווח התפעולי של דלק רכב, ל-294.9 מיליון שקל,
דלק רכב דיווחה על תוצאות 2018 עם ירידה של כמעט 6% במספר המכוניות שנמכרו ונסיגה גדולה מאוד בשורות הרווח, הן התפעולי והן הנקי – למרות העלייה המתונה בשורת ההכנסות.
תחום האנרגיה (באמצעות ורידיס תחנות כוח) הוביל להכנסות של 44 מיליון שקל ורווח תפעולי של 4.7 מיליון שקל, ותחום איכות הסביבה (באמצעות ורידיס איכות הסביבה) הכניס 351.1 מיליון שקל ורווח תפעולי של 6.7 מיליון שקל.
הוצאות התפעול השנתיות של דלק רכב (עלות המכירות) זינקו ל-3.08 מיליארד שקל, לעומת 2.87 מיליארד שקל ב-2017. לכך מצטרפת עלייה של 8 מיליון שקל בהוצאות מכירה ושיווק, שעמדו על 128.5 מיליון שקל, ועלייה גדולה מאוד בהוצאות ההנהלה וכלליות, ל-83. מיליון שקל, לעומת 42.2 מיליון שקל ב-2017.
את העלייה בסעיף ההנהלה וכלליות מסבירים בחברה באיחוד פעילות ורידיס (חברה שעוסקת בתחומי האנרגיה, איכות הסביבה, והתפלת מים), וכן מעלויות חד פעמיות של 13.5 מיליון שקל שקשורות לרכישתה.
העלייה החדה בהוצאות, לצד הפער השלילי בסעיף עליית ערך בהשוואה לשנה קודמת, הובילו לירידה חדה של 31% ברווח התפעולי של דלק רכב, ל-294.9 מיליון שקל, לעומת 428.7 מיליון שקל ב-2017. סעיף המימון תרםללחץ על שורת הרווח של החברה – מול הוצאות מימון נטו של 140.4 מיליון שקל שנרשמו ב-2018, עומדת הכנסת מימון נטו של 27.2 מיליון שקל ב-2017.