שוק ההון    

דריו התאימה את מערכת ניטור הסוכר שלה לאייפונים החדשים

דריו הלת' התאימה את הפלטפורמה שלה לבדיקת רמת הסוכר בדם למכשירי iPhone XS  ו- iPhone XS Max, אשר הושקו ב-21 בספטמבר 2018.

המניה של דריו הלת' נסחרת בנסדא"ק במחיר של 1.06 דולר למניה המשקף להה שווי שוק של כ-27.5 מיליון דולר.

אנליסט היחידי המסקר את החברה מעריך כי תסיים את השנה עם הכנסות של כ-9 מיליון דולר ושאת שנת 2019 תסיים עם הכנסות של 12 מיליון דולר. את הרבעון השני של 2018 סיימה דריו עם הכנסות של כ-2 מיליון דולר והפסד תפעולי של כ-5.7 מיליון דולר.

מניות החברה ירדו במחצית השנה האחרונה בכ-45% מרמת השיא שלהם שעמדה על 1.8 דולר למניה.

בספטמבר האחרון דיווחה דריו על גיוס הון פרטי של כ-10 מיליון דולר מגופים מוסדיים ומפרטיים.

דריו דריו הלת' מפתחת שירותי בריאות דיגיטליים, אשר מעניקים משתמשים פתרונות רפואיים דינמיים בסלולר.מדריו נמסר כי המערכות של החברה  נעזרות בנתוני ביג דאטה וכוללת שיטה לניהול מידע אודות מחלות כרוניות, נותנת לאנשים את היכולות לניטור ולנהל מעקב אחר המחלה מבלי שהמחלה תאט אותם. מטה החברה ממוקם בניו יורק עם מרכז מחקר ופיתוח בקיסריה, ישראל.

"התאימות לשימוש באמצעות מכשירי iPhone XS  ו- XS Max מגדילה את נתח השוק לא רק עבור האפליקציה ומערכת ניטור הסוכר של דריו, אלא גם מגדילה את ערכה של פלטפורמת DarioEngage בעיני ספקי שירותי הבריאות ומעסיקים המחפשים אחר פלטפורמת הדרכה אשר משתלבת בצורה חלקה במכשיר הסלולר של המטופל ומספקת תקשורת ומידע בזמן אמת", אמר ארז רפאל, מנכ"ל דריו הלת'."

ההערכה בתעשיית הסלולאר מעריך כי במחצית השניה של 2018 המשלוחים העולמיים של מכשירי iPhone,  יהיו בטווח של 75 עד 80 מיליון יחידות. פתרונות הבריאות הדיגיטליים.