תוכן ממומן    

האתר שישנה לך את החיים: כל המידע שצריך על קרנות השתלמות במקום אחד

צילום: אתר לירות השוואת קופות גמל להשקעה

כאפיק השקעה שלא לטווח הארוך, קרן השתלמות מהווה את אחת האופציות הפופולריות בקרב חוסכים ואם בעבר היא אכן שימשה כקרן למטרות השתלמות, הרי שהיום היא מספקת אפיק חיסכון לכל מטרה. אז איך בוחרים קרן השתלמות? אתר לירות , אתר מידע מוביל לחוסך הפוטנציאלי מספק לכם מידע מעודכן, מחשבון מתקדם ותוכן נגיש וברור גם ל"ירוקים" בתחום. רוצים להיות בטוחים שהכסף שלכם בידיים טובות? זה הזמן להכיר את לירות האתר שישנה לכם את החיים, לפחות ברמה הפיננסית מן הקצה אל הקצה.

איך ניתן לקבוע מהי קרן ההשתלמות הטובה ביותר?

צר לנו לאכזב אבל החדשות הרעות הן שאין קרן השתלמות שהיא הטובה ביותר. כל מסלול חיסכון מושפע ממשתנים שונים וההגדרה המדויקת לקופה רווחית משתלמת באמת היא אינדיבידואלית לכל חוסך. זה כמובן הופך את העסק למורכב הרבה יותר ומצריך למידה, היכרות מעמיקה עם תנאי השוק והבנה מה המשמעות של כל משתנה במשוואת קרנות ההשתלמות רבת הנעלמים.

אוקיי, אז איך בכל אופן ניגשים לבחור קרן השתלמות?

מה שהיה עד היום הוא שאלו שרצו לחסוך פנו לאתר הממשלתי "גמל נט" מטעם רשות שוק ההון, ביטוח וחיסכון המציג את המידע העדכני בנוגע לתשואות, מדדים, תנודות ושינויים. אתר זה נועד להנגיש מידע לציבור ולאפשר ביצוע השוואת קרנות השתלמות בצורה מושכלת.

עם זאת, מכיוון שתצוגת האתר הממשלתי מיושנת ובלתי נוחה בעליל ונדרש חוש התמצאות מפותח והבנה כדי לנווט ב"גמל נט", אנשים חסרי ניסיון ואוריינטציה פשוט איבדו את ידיהם ורגליהם באתר המקוון. הם העדיפו להיצמד לנתונים היציבים כמו גובה דמי הניהול והפסידו מידע יקר ערך בהעדר פלטפורמה מונגשת.

מתוך הצורך הזה למידע קל, פשוט ובהיר למשתמש, קם ועלה לאוויר "לירות" אתר מידע להשוואת קרנות השתלמות ועוד. האתר שואב את המידע מאתר "גמל נט" ומגיש אותו לגולש בצורה הנוחה והקלה ביותר להבנה.

איך למצוא קרן השתלמות אופטימלית באתר לירות?

אתר lirot, אתר ישראלי שרואה ערך בהגשת כל המידע בנוחות מקסימלית לגולש, מאפשר לכם להיכנס בקלות לעמוד ייעודי להשוואת קרנות השתלמות בעמוד מערכת השוואת קרנות כיפית לשימוש. כדי להשתמש בה תצטרכו להזין בשדות הסינון את הנתונים נכונים לכם. להלן סוגי המסננים באתר:

  • התמחות קופה (כללי, מניות, אג"ח בשילוב מניות, שקלי, חו"ל, הלכה)

  • חשיפה למניות (בחירת טווח חשיפה מ-0% עד 100%)

  • חשיפה לחו"ל (מ-0%-100%)

  • דמי ניהול (0.00%-1.00%)

  • גודל הקופה (0-5,000 מיליון)

  • סטטוס גיוס (קופה מגייסת או קופה פודה)

  • דירוג תשואה חודשית בהתאם להתמחות (1-10)

  • נכסים לא סחירים (0%-100%)

באמצעות המערכת ניתן בקלות לבחור האם להציג קרנות השתלמות "פעילות בלבד", האם "להסתיר" קרנות סקטוריאליות וכן ניתן למיין את סדר התשואה במספר אופנים.

השוואת ביצועי קרנות השתלמות בלירות הופכת להיות פשוטה וברורה מתמיד כאשר פתאום כל המידע נמצא ערוך מול העיניים, רק לנעוץ מזלג ולאכול

השוואת קרנות? קל כמו לבחור חופשה

לא, זה לא סלוגן פרסומי זול שנועד למכור לכם לוקשים שכביכול קרנות השתלמות הם עסק לילדים. אלא מה? הגולשים של לירות מצביעים על פלטפורמת השוואה שגורמת לבחירת הקרן להיות פשוטה ממש כמו האופן בו אתם בוחרים פריט לבוש או חופשה.

מדובר במסנני חיפוש מתקדמים שמציעים אפשרות סינון ראשונית, לאחריה סינון נוסף ואז סינון אחרון ואיתור קרן ההשתלמות הטובה ביותר עבורכם

הסינון ההדרגתי באמצעות האתר מאפשר לכם להתמקד תחילה במסלולי חשיפה מועדפים בהיבטים של רמת סיכון וחשיפה, אחרי שלב זה, לסנן את קרנות ההשתלמות המחזיקות בתשואות הגבוהות ביותר בטווח של למעלה מ-5 שנים ובשלב האחרון לבדוק מהי הקרן המובילה במבחן מדד שארפ

זו הדרך, והיא קלה להפליא, נוחה ואפילו מהנה. בסופה תוכלו להצביע במדויק על קרן ההשתלמות שלכם, זו שתשרת את מטרותיכם ותהיה בעלת הפוטנציאל הגבוה ביותר להניב לכם תשואה הולמת.

המידע שאתר לירות חושף בפני הגולשים (רמז: מקיף, מקצועי ורלוונטי כמו שאף אתר עד היום לא הצליח לעשות)

משקיעים רבים תוהים מהי הקרן הטובה עבורם בהתאם להשפעות הטבות המס, ניהול הכספים והאם בכלל קרן ההשתלמות היא האופציה הטובה עבורם מבין שלל במכשירי החיסכון בשוק.

כאן מגיעים לעזרתם מדריכי תוכן מפורטים, ברורים ובגובה העיניים שפורסים לעיניכם את כל מה שצריך ונחוץ לדעת כדי לבחור בקרן השתלמות משתלמת. תהליך בחירת קרן השתלמות עשוי להיות מורכב, אולם מדריכי המידע של מומחי לירות מפשטים את המונחים הבלתי מובנים, מפרטים על הטבות מס וניצולן ומציגים דגשים והנחיות שכדאי מאוד לרכוש לפני בחירת קרן השתלמות

לירות – האתר שלכם לבחירת קרנות השתלמות ולא רק

אתר לירות מציע מידע עדכני ויקר ערך לחוסכים המעוניינים לסקור היטב את עולם החסכונות וההשקעות ולבצע בחירה נכונה ואפקטיבית בהתאם לאופי החוסך והעדפותיו האישיות. רוצים לדעת עוד? מומחי לירות כאן כדי ללוות אתכם בתהליך בחירת קרן ההשתלמות הנכונה עבורכם

צרו איתנו קשר ונשמח לפתוח עבורכם קרן השתלמות או לשדרג את הקיימת.