חדשות    

הבינלאומי: משיק "חשבון ירוק" – חשבון באינטרנט המעניק פטור מעמלות עו"ש והחזר עמלות ני"ע ומט"ח

סמדר ברבר-צדיק: " החשבון הירוק מאפשר ללקוח ליהנות משילוב בין העולמות: המסורתי והמוכר, והדיגיטלי והיעיל. אני מאמינה שהמהלך יתרום לתחרות ויגדיל את סט הבחירה של הלקוח בזירה הבנקאית "

הבנק הבינלאומי משיק את החשבון הירוק – חשבון אינטרנט בו מתבצעת כלל הפעילות באמצעים ישירים.

החשבון, חשבון ללא נייר, מאפשר ללקוחות לבצע את פעילותם באמצעות האינטרנט ובערוצים הישירים  ולבצע את פעילות  העו"ש, ניירות ערך, מטבע חוץ, אשראי ועוד, וכן לקבל דואר הישר לדף האישי שלהם באתר הבנק ללא צורך בשימוש בנייר.

החשבון מעניק ללקוחות החשבון הירוק שיבצעו את פעילותם הבנקאית בערוצים ישירים הטבות רבות והנחות בעמלות שיביאו לחסכון ניכר ללקוח: ראשית, פטור מלא מעמלות עו"ש: עמלת ערוץ ישיר וכן עמלת מינימום. בנוסף, בסיום כל שנה יזכו הלקוחות בהחזר של עשרים אחוזים מהעמלות מפעילותם בניירות ערך ומטבע חוץ : עמלות קניה מכירה ועמלות חליפין. כמו כן, תעריפי עמלות מופחתים: 50% הטבה בפעילות רכישה והמרה במטבע חוץ, קניה ומכירה של ניירות ערך ישראלים בעמלה של 0.3% ועוד. בנוסף החשבון כולל שירותי SMS ללא עלות – בנקאות ישירה בסלולרי  שמאפשרת ללקוחות לקבל הודעות שוטפות על פעילותם וכן מידע על החשבון.

ההצטרפות לחשבון אפשרית ללקוחות פרטיים (קימעונאים) ומשקי בית. מדובר הן בלקוחות חדשים והן בלקוחות קיימים של הבנק הבינלאומי.

לטובת לקוחות החשבון הירוק עומדים האמצעים הישירים של הבנק כגון: אתר האינטרנט ששודרג לאחרונה, האפליקציה בסלולר, שרות הודעות SMS, מכונות אוטומטיות להפקדת שיקים ומזומן, משיכת מזומן בסניפומט בשקלים, בדולר ובאירו, תיבות שירות בבנקים בקבוצה, וכו'. כמו כן יוכלו לקוחות החשבון הירוק לבצע עד שלוש פעולות  במהלך רבעון שלא באמצעות הערוצים הישירים אלא דרך הסניף.

המצטרפים לחשבון הירוק ייהנו משני העולמות: מצד אחד, הלקוחות ישלמו תעריפים מוזלים במיוחד על פעילותם הבנקאית. מצד שני, חשבון הבנק שלהם ישויך לסניף בעולם הפיזי,  אליו יוכלו להגיע  לצורך קבלת שירותים שאינם ניתנים באון-ליין (דוגמת ייעוץ השקעות,  ייעוץ פנסיוני, נטילת משכנתא וכדומה.

עם השקת החשבון  הירוק אמרה מנכ"ל קבוצת הבינלאומי סמדר ברבר-צדיק: "החשבון מאפשר ללקוחות להנות משירות יעיל וזמין בכל זמן ומכל מקום תוך קבלת הטבות משמעותיות . בנוסף עומדת לרשותו תמיכת הסניף בו מתנהל החשבון כך שהוא נהנה משילוב בין העולמות:  המסורתי והמוכר, והדיגיטלי והיעיל. אני מאמינה שהשקת החשבון הירוק, כמו גם השקעת הבינלאומי בשדרוג הערוצים הישירים ובחידושים דיגיטליים ייחודיים שמסיעים ללקוחות בניהול חשבונותיהם והשקעותיהם כמו רדאר ההשקעות, פיבי הבנקאית הדיגיטלית ועוד; כל אלה יתרמו לתחרות ויגדילו את סט הבחירה של הלקוח בזירה הבנקאית ".