ההכנסות של הוט ברבעון הסתכמו לסך של כ- 1.03 מיליארד שקל לעומת סך של כ-1.05 מיליארד שקל בברבעון המקביל ב-2017, קיטון של כ- 2%. הירידה בהכנסות נבעה מירידה במגזר הכבלים אשר קוזזה בחלקה על ידי עלייה בהכנסות במגזר הסלולארי.
הירידה בהכנסות ועלייה בהוצאות התפעול הביאו לירידה חדה בשיעור הרווח התפעולי של הוט שרשם ירידה של כמעט 30% מ-149 מיליון ש"ח ברבעון המקביל של 2017 ל-108 מיליון שקל ברבעון הנוכחי.
העלייה בהוצאות התפעול מוסברת בעיקר מגידול בעלויות רכישת מכשירים, בהלימה לעלייה בהכנסות ממכירת מכשירים במגזר הסלולר, גידול בהוצאות אחזקת רשת וכן מגידול בהוצאות מוקד שרות חיצוני.
הוט מדווחת כי ההכנסות ממגזר הכבלים הסתכם ברבעון בכ-722 מיליון שקל לעומת כ-764 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנת 2017.
החדשות הטובות מבחינת הוט הן שהיא כנראה הצליחה לבלום את נטישת לקוחות הטלויזיה בכבלים. מספר המנויים בסוף הרבעון עמד על כ-1.01 מיליון מנויים, בדומה למספר המנויים שהיו לה בסוף 2017, אבל התחרות בענף הביאה לכך שההכנסה הממוצעת מלקוח במגזר הכבלים ירדה לכ-214 שקל לעומת 232 שקלים ברבעון המקביל של 2017.
בתחום הסולאר מראה הוט שיפור ברבעון השני. ההכנסות ממגזר זה הסתכמו בכ-321 מיליון שקל לעומת כ-298 מיליון שקל ברבעון המקביל של 2017.
נכון לסיום הרבעון להוט כ-1.58 מיליון מנויים במגזר הסלולארי. בסוף שנת 2017 היו לחברה כ-1.56 מיליון מנויים.
ההכנסה הממוצעת ללקוח במגזר הסלולארי היא 51 שקלים לעומת 52 ברבעון המקביל של 2017.