שוק ההון    

הולמס פלייס: גידול במספר המנויים וברווח לפני מס

רשת חדרי הכושר ממשיכה עם גידול במספר המנויים שלה, ונכון לסוף הרבעון הראשון השנה, עמד מספר המנויים על יותר מ- 132 אלף,  בהשוואה ל- 118  אלף בתקופה המקבילה

רשת מועדוני הכושר הולמס פלייס הציגה רבעון מוצלח  הודות לאסטרטגיית הצמיחה המואצת של החברה, עם גידול עקבי במספר המועדונים והמנויים, לצד עלייה בהכנסות והמשך צמיחה מהירה של מגזר אייקון – שירות הלואו קוסט של החברה.

הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון ב- 7%, והסתכמו ב-101 מיליון שקל, בהשוואה להכנסות בהיקף של 94.5 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2018.

החברה ממשיכה עם גידול במספר המנויים שלה, ונכון לסוף הרבעון הראשון השנה, עמד מספר המנויים על יותר מ- 132 אלף,  בהשוואה ל- 118 אלף מנויים בסוף חודש מרץ 2018. במקביל, החברה מצליחה להגדיל את ההכנסה החודשית הממוצעת למנוי (ARPU) בשני מגזרי הפעילות, מגזר הולמס פלייס עם הכנסה ממוצעת למנוי של 287.6 שקל בחודש ומגזר אייקון עם הכנסה ממוצעת למנוי של 161.2 שקל בחודש.

הרווח הגולמי גדל ב- 67% והסתכם ברבעון הראשון של השנה ב-21.8 מיליון שקל, בהשוואה לרווח גולמי של 13 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. שיעור הרווח הגולמי הגיע ברבעון הראשון של 2019 ל- 21.6% בהשוואה לשיעור רווח גולמי של 13.8% ברבעון המקביל.

ה- EBITDA ברבעון הראשון של 2019 גדל ב-187% ל- 33.5 מיליון שקל בהשוואה ל-EBITDA של 11.7 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2018. ה- EBITDA המתואם (בניכוי הוצאות פריסייל) רשם זינוק בהיקף דומה ל- 34 מיליון שקל בהשוואה ל- EBITDA מתואם של 12.3 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח התפעולי גדל ברבעון הראשון של 2019 ב-150% ל- 12 מיליון שקל בהשוואה לרווח תפעולי של 4.8 מיליון שקל ברבעון המקביל.

הרווח לפני מיסים רשם גידול של 24% והסתכם ב- 4.2 מיליון שקל, בהשוואה לרווח לפי מיסים של 3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, וזאת חרף גידול של 6.4 מיליון שקל בהוצאות המימון כחלק מיישום התקן החשבונאי IFRS 16.

לדברי קרן שתוי, מנכ"לית הולמס פלייס: "אנו מסכמים רבעון מוצלח נוסף בפרמטרים הפיננסיים העיקריים, המעידים על המשך יישום של תכנית הצמיחה המואצת של קבוצת הולמס פלייס. אנו ממשיכים בתוכנית העבודה בתכנון והקמה של 3 מועדוני פמילי נוספים – בחדרה, כפר סבא והרצליה, ובפתיחה של לפחות עוד 4 מועדוני אייקון נוספים עד סוף שנה זו וזאת בנוסף ל-4 שנפתחו ברבעון הראשון של 2019. במקביל, הולמס פלייס ממשיכה לשים דגש מירבי על רמת השירות הניתנת לחברי המועדונים".

שתוי הוסיפה כי "הולמס פלייס מיישמת בהצלחה מזה כשנה אסטרטגיה עסקית לצמיחה מהירה ושיפור ברווחיות ומציבה יעדים עסקיים משמעותיים כדי להשיא ערך למשקיעים".

הולמס פלייס היא הרשת הגדולה ביותר בישראל למועדוני כושר בישראל, ומפעילה, נכון להיום 42 מועדונים בפריסה ארצית, עם מעל 132 אלף מנויים.

הולמס פלייס: זינוק של 50% ברווח הנקי לכ-20 מיליון שקל