הוצאת משק הבית הגדולה שלא כולם חושבים עליה – ביטוח רכב
תוכן ממומן    

הוצאת משק הבית הגדולה שלא כולם חושבים עליה – ביטוח רכב

כשאנחנו מחשבים הוצאות של משק בית, אנחנו לוקחים לרוב בחשבון הוצאות כגון מזון, בגדים, שירותי טלוויזיה ואינטרנט, חוגים לילדים וחינוך. מדובר בהוצאות מגוונות, חלקן בהחלט כבדות משקל, הוצאות שמשפיעות באופן מהותי על חיינו ועל היכולות הכלכליות שלנו לאורך זמן.

רבים מאיתנו שוכחים להתייחס להוצאה אחת נוספת, משמעותית, אשר יכולה להשפיע על חיינו בהיבט כלכלי ומעבר לכך, מדובר על הוצאה עבור ביטוח רכב.

כידוע, כל מי שמחזיק ברשותו רכב פרטי, חייב לקנות פוליסת ביטוח לרכב. ישנה פוליסת ביטוח חובה, שאותה המדינה מחייבת אותנו לקנות. בנוסף, ישנן פוליסות אחרות שאין דרישה כלפינו מהמדינה לקנות אך אנחנו צריכים לחוש חובה לקנות אותן. זאת, על מנת שנוכל להגן על עצמנו ועל הרכב שלנו מפני פגיעות ברכב מצד אחד, ומפני פגיעה של הרכב שלנו ברכבים אחרים או ברכוש מצד שני. מדובר על פוליסות ביטוח מקיף וביטוח צד ג'.

כאמור, מדובר על הוצאה כספית לא קטנה ולא תמיד אנחנו מתייחסים אליה כהוצאה של משק בית. בין אם זה בגלל שאנחנו משלמים עליה בתשלום אחד ובין אם זה מבחינתנו הוצאה שאינה קשורה ישירות למשק הבית. אך בסופו של דבר, זה חלק בלתי נפרד, ואנחנו לא יכולים להתייחס אליה כהוצאה נפרדת.

כיצד הוצאה זו משפיעה עלינו

עלות ביטוח לרכב מגיעה לסכומים של מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה. זה תלוי בסוג הרכב, כמות האנשים שנוהגים בו והמאפיינים שלהם (גיל, מס' תאונות ועוד). אם יש לנו יותר מרכב אחד, אנחנו יכולים להיות בטוחים שמדובר בהוצאה מאוד משמעותית, שתשפיע קרוב לוודאי על התקציב של משק הבית בצורה משמעותית. אם נחלק את התשלום לשנה, נגלה שכל חודש אנחנו משלמים מאות שקלים על הפוליסות השונות.

לשמחתנו, היום יש לנו את הכלים לרכוש פוליסת ביטוח לרכב בתנאים אופטימליים. אנחנו יכולים לעשות את זה בצורה מאוד חכמה, בזכות העובדה שיש לנו כלים להשוואה. יש לנו נתונים על פוליסות שונות, מה שמאפשר לנו לבחון את התנאים של כל פוליסה. יש לנו גם אפשרות לדעת כמה כל פוליסה עולה, ובסופו של דבר להחליט מה נכון מבחינתנו.

אין שום סיבה שאנחנו לא נשקיע זמן בתהליך הבדיקה. זאת, על מנת שנוכל בסופו של דבר להחליט איזו פוליסה מתאימה לנו ומה יכול לשרת אותנו, לא רק מבחינת תנאי הביטוח שהפוליסה מציעה, אלא גם מבחינה כלכלית.

איך אתר Wobi  עוזר לנו לחסוך בעלויות?

בשביל לחסוך בעלויות ולהקל על חשבון משק הבית, כל מה שעלינו לעשות זה להיכנס לאתר Wobi, להשתמש במנגנון שיש באתר. לקבל הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולהחליט בסופו של דבר, איזו פוליסה תשרת אותנו יותר, בתנאים המשתלמים עבורנו מבחינה כלכלית. כך נהנה מפוליסה משתלמת במחיר אטרקטיבי.