חדשות    

הושלם מיזוג מוניציפל עם מרכנתיל

דודי מייזליק, מרכנתיל

הושלם מיזוג בנק מוניציפל (דקסיה לשעבר), עם בנק מרכנתיל מקבוצת דיסקונט. המיזוג הוא חלק מאסטרטגיה הרב שנתית של קבוצת דיסקונט,במטרה להרחיב את הקבוצה. בנק מוניציפל ימוזג לתוך בנק מרכנתיל הפועל באמצעות רשת של 74 סניפים ברחבי הארץ ובעיקר בפריפריה.

אתי דויטש, יו"ר בנק מרכנתיל: " אנו שמחים להשלים את הליך המיזוג ולקבל בברכה את לקוחות בנק מוניציפל שהופכים מהיום ללקוחותינו בבנק מרכנתיל. אנו מודים להם על האמון ומתחייבים להמשיך ולהעניק להם את השירות הייחודי לו זכו לאורך השנים. בשמי ובשם דירקטוריון והנהלת קבוצת דיסקונט, אנו מודים לבעלי המניות על הבחירה והבעת האמון בקבוצת דיסקונט. מבקשים להביע תודה והערכה מיוחדת לדירקטוריון מוניציפל ולעומדת בראשו, היו"ר גב' לבנה שיפמן, על הובלת תהליך סדור ומכובד של המיזוג עד להשלמתו המוצלחת".

את הליך המיזוג הובילה מנכ"לית קבוצת דיסקונט הפורשת, לילך אשר טופילסקי לצד אתי דויטש סמנכ"לית בכירה, הממונה על חטיבת ניהול קבוצתי ורגולציה ויו"ר בנק מרכנתיל, זיו בירון, ראש חטיבת תכנון אסטרטגיה וכספים שמונה למנכ"ל דיסקונט ניו יורק, מנכ"ל בנק מרכנתיל שוקי בורשטיין וראש החטיבה הפיננסית בבנק מרכנתיל, ציון בקר. את העסקה ליוותה חב' דיסקונט קפיטל בראשות המנכ"לית הילה חימי-אלפרט.

החל מהיום – 1.12.2019, הופסק המסחר במניות מוניציפל, והחברה הפכה לחברה פרטית, אך ממשיכה להיות תאגיד מדווח. הבורסה לניירות ערך הודיעה כי מחר, תזכה את חברי המסלקה בתמורות בגין המיזוג, על מנת שיעבירו את התמורה לחשבונות של לקוחות בהם רשומות מניות מוניציפל. לאחר חיוב יתרות החברים במסלקת הבורסה ימחקו מניות מוניציפל מהרישום למסחר ביום ג’ 3.12.2019.