שוק ההון    

טוגדר – החברה הגרמנית שאמורה להירכש בה השליטה קיבלה רישיון מסחרי לשיווק קנאביס בגרמניה

החברה הגרמנית איתה חתמה טוגדר על הסכם רכישה מחייב ל-50.01% מהון המניות שלה קיבלה רישיון למסחר סיטונאי בתרופות ממשרד הבריאות והרווחה בגרמניה.

מטוגדר נמסר כי היא מתכוונת לייבא לגרמניה, באופן מיידי, קנאביס רפואי מגורמים בינלאומיים אחרים ולמכור אותו בהתאם לרישיון הייבוא וההפצה שקיבלה החברה הגרמנית.

מטוגדר נמסר כי הרישיון מאפשר לחברה הגרמנית, בין היתר, לייבא, לייצר ולהפיץ תרופות נרקוטיות, לרבות קנאביס רפואי. בכפוף לכך שייחתם הסכם מפורט לרכישת השליטה בחברה הגרמנית, הרישיון יאפשר לטוגדר לייבא, לייצר ולהפיץ בגרמניה את הקנאביס הרפואי שתגדל טוגדר וכן לייבא ולהפיץ מוצרי קנאביס רפואי מגורמים בינלאומיים נוספים.

מכיוון שגרמניה מהווה את אחד השווקים המרכזיים והגדולים של שוק הקנאביס הרפואי העולמי, מעריכה החברה כי רכישת השליטה בחברה הגרמנית תעניק לה יתרון משמעותי אל מול מתחריה ברחבי העולם ותעמיד אותה בשורה אחת עם יצרניות וספקיות הקנאביס הרפואי המובילות בעולם וכן להציג הכנסות ורווחים ממספר טריטוריות ברחבי העולם.

\לחברה הסכמי הפצה עם רשת בתי מרקחת בעלת למעלה מ-100 סניפים בגרמניה, מה שיאפשר לטוגדר למכור קנאביס במחיר של כ-12-10 יורו לגרם, היות ותהיה לחברה הגרמנית רשת הפצה מסודרת במדינה. במידה והתרחיש הזה יתממש, מדובר ברווחיות הגבוהה עד פי שלושה ממחיר המכירה עליו דיווחה החברה החודש.

מטוגדר נמסר כיכי גרמניה מהווה את אחד השווקים המרכזיים והגדולים של שוק הקנאביס הרפואי העולמי, ושהיא בוחנת הקמת חווה נוספת באחת ממדינות אירופה – בנוסף לאלו המוקמות בישראל ובאוגנדה.