תוכן ממומן    

החופשה המוזלת שאולי תעניק לכם דירה בהונגריה במתנה

מאת: אברהם קובי

תוכן שיווקי

בזמן שכולם מחפשים דילים ומבצעים כדי להוזיל את  עלות החופשה, הנה הדבר שמסתמן כיעד ההתנפלות הבא – חופשה מוזלת במיוחד, שאולי תבטיח לכם דירה משלכם בהונגריה!  כל הפרטים על המיזם החדש והמהפכני שמשלב תיירות והשקעה ומסעיר את הרשת.

חשבנו שכבר ראינו הכל בתחום התיירות והנופש. אבל אז? הגיע הרעיון הזה, חברה שמתמחה בליווי משקיעים בחו"ל, מציעה לרכוש שובר לחופשה ממש זולה בהונגריה, להנות מאירוח בדירות הנופש אשר מנוהלות על ידי החברה בבודפשט ואשר שייכות למשקיעים של החברה, ובמקביל להיכנס להגרלה על דירה בבודפשט שתירשם על שמכם בטאבו.  ומסתבר שגם סיכויי הזכייה גבוהים מאוד.

נשמע טוב מידי? יצאנו לברר, דיברנו עם איציק קירסקין סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת הראל שמנהלת את המיזם בישראל ובהונגריה:

תשמע, אין ספק שזה נשמע מעורר התלהבות. זה אמיתי הסיפור הזה?

"לגמרי, מדובר ברעיון ממש חדשני, מיזם כלכלי חברתי המאפשר לכל אחד לצאת לחופשה בדירת נופש משפחתית במחירים ממש זולים. ולהיכנס להגרלה על דירת מאובזרת בהונגריה כולל הכל – במתנה."

מה זאת אומרת? אני יוצא לחופש ואולי הבית ששכרתי הופך להיות שלי?  

"לא בדיוק. אתה מזמין חופשה באחת מדירות הנופש שלנו. מקבל ליווי מאיתנו לחופשה, הפניות לאן כדאי ללכת, לאכול, שימוש באטרקציות מקומיות, הימנעות ממלכודות תיירים, בקיצור ממש הדרכה מאנשי המקום ולא ממדריכי תיירים שאולי שולחים אתכם למסעדה רק כי הם מרוויחים איזו עמלה מההפנייה, ובמקביל אתה נכנס להגרלה על דירה שהופכת להיות שלך בטאבו ההונגרי – כולל הכל."

מה הכוונה? אתם משכירים דירות נופש?

"כן. אנחנו חברת השקעות נדל"ן עם ניסיון של 9 שנים בארה"ב בגרמניה ובהונגריה. כיום אנו מנהלים 130 דירות בבודפשט בבעלות של משקיעים ישראלים, והחופשות שאנו מציעים בדירות שלנו הן במחירים זולים מאוד, מכמה סיבות, בין היתר מכיוון שאין את פערי התיווך של האתרים כמו airbnb או booking.com וכן אין "מיסי תיירות"

בנוסף, אנחנו נותנים שירות בעברית גם בחו"ל, בלי הפתעות והוצאות נוספות."

באיזה סוגי חופשה מדובר?

"החופשה היא במודל airbnb. אנחנו מציעים ללקוחות שלנו לרכוש שובר שתקף לשנתיים, את השובר ניתן לממש בכל אחת מהדירות שאנחנו מנהלים על בסיס מקום פנוי. כמובן שהמחירים של חופשה אצלנו קבועים מראש, וכך אם בא לכם לטוס בעונה החמה הטיסה אמנם תהיה יקרה אך את השהייה תוכלו לדעת מראש, ואם תבחרו לטוס בעונה הקרה אז הכל יוצא ממש זול. "

כמה עלות של שובר כזה?

"המחירים נקבעים לפי ההזמנה, כמות האנשים, וכמות הלילות שהם רוצים לדוגמא: דירה ל-4 נפשות לשלושה לילות ארבעה ימים המחיר של 690ש"ח כולל הכל, דירה ל-8 נפשות 5 לילות שישה ימים תעלה 1,200 ש"ח הכל בהתאם לצרכים. כל שובר תקף לשנתיים וניתן לממש אותו בכל אחת מהדירות שאנחנו מנהלים בהונגריה, על בסיס זמינות."

יפה! בכלל לא יקר..

"כן, בהחלט. אנו מאמינים שנופש משפחתי צריך להיות שווה לכל כיס וזה מה שאנחנו נותנים לכל הלקוחות שלנו מאז ומתמיד. ובכלל שיש צורך בהכוונה מקצועית לחופשה בהתאם לצרכים, חופשה רומנטית, או חופשה עם ילדים, חופשה לשומרי כשרות או לחובבי יינות."

הזכרת הגרלה, כמה אנשים משתתפים בהגרלה?

"הגרלה היא בסך הכל בין 3000 המשתתפים הראשונים. רק לשם ההשוואה, בהגרלות הפיס אחוזי הזכיה הם אחד ל-8 מיליון, כך שהסיכויים לזכות אצלנו הם גבוהים ברמה שלא קיימת בשום מקום. לכל אחד מהמשתתפים יש סיכוי ממשי לזכות ולשנות לעצמו את החיים."

מה השווי הכספי של דירה כזו?

"שווי הדירה כולל ההוצאות הנלוות הוא לכל הפחות 400,000 ש"ח. כולל רכישת הדירה, שיפוץ הדירה, ריהוט ואביזרי חשמל, ליווי עורך דין, מס רכישה. ממש הכל."

מעניין.  וכמה ניתן להרוויח מדירה כזאת?

"בקלות ניתן להשכיר את הדירה תמורת 2000 ש"ח בחודש.  בצורה קבועה ויציבה. מדובר בנכס שמניב הכנסה פאסיבית לכל החיים, ללא השקעה בכלל."

האם הדירה נרשמת בטאבו על שמי?

"בוודאי. הכל מאושר ורשום בטאבו ההונגרי. כל התהליך מתנהל בליווי ופיקוח צמוד של משרד עורכי הדין לובשיץ ויינברג & פורת מחלב בראון, שהוא משרד מכובד שמוודא לאורך כל הדרך שכל התהליך מתבצע בצורה חוקית וראויה."

זכיתי בדירה. אני צריך לשלם מס זכיה?

"לא צריך לשלם שום דבר. הזכיה שלך כוללת מס זכיה בישראל (שהוא 35% א.ק.)

בנוסף לכל ההוצאות הנלוות. כולל רישום בטאבו. ריהוט לדירה, ממש הכל.

אתה מקבל מפתחות לדירה מאובזרת משלך. נשאר לך רק להשכיר את הדירה, להפוך אותה לנכס מניב ולהרוויח הכנסה קבועה לכל החיים."

האם יש גם חבילות כולל טיסות או חבילות המאפשרות להנות בשירותים גם מעבר לשהייה?

"כן אנחנו גם מוציאים חבילות הכוללות טיסות בנוסף לשהייה, וזאת כאשר יש הופעות חיות של אמנים מוכרים כמו סטינג, אד שירן, בסקורפיונס וכדומה, כך ניתן להנות מחבילה הכוללת הכל, למשל חבילה זוגית למופע אשר פרסמנו לסטינג, עם שהייה באחת מהדירות שלנו לשלושה לילות, עם טיסות בחברת wizzair וכמובן כרטיסי כניסה להופעה במחיר של 820 אירו לזוג, והחבילה הזוגית הזו קיבלה דרישה גבוהה ואנשים מהארץ קפצו על ההזדמנות לשלב חופשה עם הופעה חיה של סטינג במחירים נוחים."

אהבתי, איך אפשר להזמין?

מאוד בקלות, להיכנס לקישור ולהזמין ישירות מהאתר או לצלצל לטלפון המפורסם באתר עבור מענה אנושי

זה הקישור לבחירת שובר לחופשה אז ניפגש בבודפשט."