תוכן ממומן    

הכירו את פרויקט תאודור הרצל בתל אביב

FREEPIK

זה לא סוד כי השקעה בנדל"ן בתל אביב היא אחת ההשקעות החכמות ביותר שתוכלו לעשות. רמת הביקוש לנכסים בעיר היא גבוהה מאוד ונדיר שנכס פנוי נשאר כך הרבה זמן, הן מבחינת פרויקטים למגורים וגם מבחינת שטח לצרכי מסחר. יש אזורים אפילו בתוך העיר שיש להם ביקוש גבוה יותר. אחד מהם זהו אזור תאודור הרצל בעיר.

על הפרויקט:

תכנון מבריק, ביצוע מושלם, רמת גימור גבוהה ביותר, מיקום אטרקטיבי וחוויה אורבנית גדולה מהחיים. אלו רק חלק מהתגובות של אנשים שצפו בפרויקט. אם אתם רוצים לגור בתל אביב אבל להרגיש באירופה אתם מוזמנים לרכוש דירה בפרויקט תאודור וליהנות מהסביבה הטרנדית והדינמית ביותר בעי. עיצוב יפיפה למבנים ולדירות, סטייל שיק ברמה הגבוהה ביותר ומיקום מושלם, פעיל ואטרקטיבי. האזור מלא ברחובות תוססים, מתחמי תרבות, מועדונים ומרכזי בילוי, מסעדות ובתי קפה, חנויות אופנה ולייפסטייל ועוד.

על הסביבה:

אם אתם מחפשים בית שקט במושב זה לא סגנון החיים שתקבלו בפרויקט זה. מתחם תאודור בעיר הוא לאנשים שאוהבים את החיים בעיר, את החוויה האורבנית, החיה, הדינמית, מלאת הקצב ומלאת החיים. להימצא כל הזמן בלב חיי החברה בעיר, מרחק הליכה ממתחמי בילוי ותרבות רבים, אווירה מיוחדת ואינספור בתי קפה, מסעדות, מועדונים, פאבים, חנויות ומרכזי בילוי.

הדירות בפרויקט:

הפרויקט כולל שני בניינים עם 12 ו-13 קומות בכל בניין וכ-160 דירות נהדרות למכירה. הדירות בנות 2-3 חדרים אם כי יש גם דירות דופלקס ודירות פנטהאוז בעיצובים טרנדיים מתקדמים. במקום יש חניה פרטית, מועדון דיירים העומד לרשות הדיירים וכן דירות מעוצבות בסגנונות שונים כך שתוכלו לבחור את הדירה המתאימה לכם ביותר מבחינת עיצוב, סטייל, מיקום, תקציב וסגנון חיים.

חברת היזמות – מקצוענות, ניסיון וירידה לפרטים הקטנים:

לני היא חברה המאגדת מספר חברות נדל"ן ויזמי פרויקטים המתמחים בפרויקטים חדשים למגורים עם דגש על יוקרה, סטייל ואיכות חיים גבוהה. החברה דוגלת בשירות מקצועי ואמין לאורך כל הדרך ומתמחה בהכרת השוק בארץ ובמדינות שונות בחו"ל גם כן. העיר תל אביב היא אחד המוקדים העיקריים של החברה והיא בעלת ניסיון עשיר ורב שנים בפיתוח פרויקטים מיוחדים למגורים בעיר. היתרונות של החברה מאפשרות לה להישאר כל הזמן בקדמת הבמה, זאת לצד בחירה קפדנית של השותפים לעבודה לאורך הדרך. שילוב של עיצוב חדשני, רמת גימור מושלמת ועבודה מקצועית ופורצת דרך הופכים את הפרויקטים של החברה לבעלי ביקוש גבוה עוד משלבי תכנון הפרויקט. בין חברות היזמות והבנייה האמונות על הפרויקט הן סיטי בוי, קבוצת יובלים, רות פקר רונה לוין אדריכלים אחראיים על החלק של עיצוב הפנים ואילו אילן פיבקו אחראי על תכנון ועיצוב הפרויקט תאודור הנחשב לשם דבר בתחום האדריכלות העכשווית. לפרטים נוספים אודות פרויקט תאודור והשקעה בו צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.