שוק ההון    

הכנסות קורנית דיגיטיל גדולות מהצפי

ההכנסות של קורנית ברבעון הראשון לשנת 2019 עלו בכ-22.6% לכ-38.2 מיליון דולר, בנטרול של כ-1.0 מיליון דולר המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון

קורנית דיגיטל, העוסקת בפתרונות דיגיטליים לתעשיית הטקסטיל, דיווחה על תוצאותיה  הכספיות ברבעון הראשון של השנה.

מהנתנונים עולה כי ההכנסות ברבעון הראשון לשנת 2019 עלו בכ-22.6% לכ-38 מיליון דולר, בנטרול של כ-1 מיליון דולר המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, זאת בהשוואה להכנסות של כ-31.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד, בנטרול של כ-42 אלף דולר המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות בגין עסקת אמזון, ברבעון המקביל אשתקד. העלייה בהכנסות הרבעון מיוחסת לצמיחה נרחבת באזורים בהם פעילה החברה, בדגש על אזור אסיה-פסיפיק.

הרווח הגולמי (Non-GAAP) של קורנית ברבעון הראשון 2019 עלה בכ-10% לכ-17 מיליון דולר (44.9% מהמכירות), בהשוואה לכ-15.6 מיליון דולר (50.0% מהמכירות) ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הגולמי (GAAP) ברבעון הראשון הסתכם בכ-15.3 מיליון דולר, בהשוואה לכ-15.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בשיעור הרווח הגולמי נובעת בעיקר מגידול משמעותי בהשפעה החשבונאית של כתבי האופציות בתקופת הדוח, משינוי בתמהיל ההכנסות ברבעון שנבע מגידול משמעותי בהכנסות ממכירת מערכות, ובהשפעה חד-פעמית על ההכנסות הרבעוניות מדיו כתוצאה מהמעבר למודל עסקי ישיר בצפון אמריקה וסיום ההתקשרות עם המפיץ בארה"ב לאחר עסקת רכישת הנכסים.

הרווח התפעולי (Non-GAAP) ברבעון הראשון הסתכם, בהתאם לתחזית שסיפקה החברה, בכ-1.6 מיליון דולר (4.2% מההכנסות), בהשוואה לכ-1.7 מיליון דולר (5.5% מההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד. החברה רשמה ברבעון הפסד תפעולי (GAAP) של כ-1.5 מיליון דולר, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-0.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הירידה באחוז הרווחיות התפעולית נבעה מהשפעה חשבונאית גדולה יותר של כתבי האופציה במהלך תקופת הדוח, וכן כתוצאה משינוי בתמהיל ההכנסות ברבעון שנבע מגידול משמעותי בהכנסות ממכירת מערכות, ובירידה חד-פעמית על ההכנסות הרבעוניות מדיו כתוצאה מהמעבר למודל עסקי ישיר בצפון אמריקה וסיום ההתקשרות עם המפיץ בארה"ב לאחר עסקת רכישת הנכסים.

הרווח הנקי (Non-GAAP) ברבעון הראשון 2019 הסתכם בכ-1.2 מיליון דולר (0.03 דולר למניה בדילול מלא, בניכוי של 0.03 דולר למניה המיוחס להשפעה חשבונאית של כתבי האופציות), בהשוואה לרווח נקי של כ-2.1 מיליון דולר (0.06 דולר למניה בדילול מלא) ברבעון המקביל אשתקד. החברה סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2019 עם הפסד נקי (GAAP) של כ-1.6 מיליון דולר (0.05 דולר למניה בדילול מלא), בהשוואה לרווח נקי של כ-0.6 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.

קורנית סיימה את הרבעון הראשון לשנת 2019 עם מזומנים ושווי מזומנים, פיקדונות לזמן קצר וניירות ערך סחירים בסכום כולל של כ-124.3 מיליון דולר. ללא חוב.

החברה סיפקה תחזית גידול חזקה לרבעון השני של 2019 במסגרת שיחת הוועידה שהתקיימה אמש, על פיה סך ההכנסות ברבעון ינוע בטווח של 48-44 מיליון דולר (ללא השפעה חשבונאית של כתבי אופציות), ושיעור הרווח התפעולי (Non-GAAP) ינוע בטווח של 8.5%-12.5%

לדברי רונן סמואל, מנכ"ל קורנית דיגיטל:

"אנו שמחים לפתוח את שנת 2019 עם גידול משמעותי בפעילות וגידול שיא בהכנסות הרבעוניות ממכירת מערכות וזאת על אף השפעה חד פעמית בסך של כ-2 מיליון דולר על כתוצאה מהמעבר למודל עסקי ישיר בצפון אמריקה, והשפעה חשבונאית גבוהה יותר של כתבי האופציה בעקבות עלייה במחיר המנייה. במהלך התקופה נהנינו ממומנטום עסקי מתמשך עם פלטפורמות ה-HD ובאימוץ מוצרי הדיו נטולי הריח החדשים, האקו-רפיד.

 

"הייתה לנו התחלה חזקה במיוחד עם השקות המוצרים החדשים שלנו. מערכת האטלס התקבלה בהצלחה רבה בשוק, וכבר קיבלנו הזמנות ממספר דו ספרתי של לקוחות. מערכת הפולי פרו המהפכנית הושקה בסוף הרבעון ורמת ההתעניינות וקצב גידול ההזדמנויות שבקנה מעודד מאד. יש מספר ברנדים משמעותיים שמתעניינים בטכנולוגיה ואנחנו עובדים בצמוד אליהם. גם את מערכת הפרסטו חשפנו לשוק לאחרונה והפידבק חיובי מאד. את ההשקה הרשמית של מוצר זה נעשה ביוני, במסגרת תערוכת ITMA בברצלונה. אנו מאמינים שלמוצרים חדשים אלו תהיה תרומה מהותית להכנסות שלנו כבר ברבעון השני 2019.

"אנו ממשיכים להתקדם בצורה משביעת רצון עם התוכניות העסקיות שלנו, תוך הגדלת ההשקעה בכוח שיווק והמכירות שלנו ומערך השירות. ברבעון זה, השלמנו בהצלחה את המעבר למכירה ישירה בצפון אמריקה, המשכנו את המומנטום העסקי החזק שלנו באירופה והצגנו רבעון נוסף של ביצועים חזקים גם באסיה פסיפיק, רבעון שיא לקורנית באסיה, בעזרת פוקוס עסקי שהשפיע על שיפור ביצועים. אני מאוד מרוצה מהביצועים שהצוותים הגלובליים שלנו ממשיכים להציג. אנו עומדים ביעדי תכניות הצמיחה הפנים ארגוניות שלנו, ונרגשים להמשיך להצעיד את הפעילות קדימה. אני רוצה להודות לכלל העובדים המסורים שלנו בעולם על עבודתם הקשה, על מחויבותם ועל ההתמקדות המתמשכת בהצלחת הלקוחות".

קורנית דיגיטל היא חברה המפתחת, מייצרת ומשווקת פתרונות חדשניים לתעשיית הטקסטיל. קורנית דיגיטל הוקמה בשנת 2003, מונה כ-462 עובדים והינה חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בבורסת הנאסד״ק.

קורנית – צמיחה של 32% בהכנסות ל-37.6 מיליון דולר; הרווח הנקי 4.8 מיליון דולר

קורנית משאבי אנוש ופרוייקטים בע~מ