שוק ההון    

הלמן אלדובי זכתה במכרז לניהול קופת הגמל ל-2,300 עובדי הנמלים והגמלאים

הלמן אלדובי זכתה במכרז של חברת נמלי ישראל להקמה וניהול של קופת גמל מרכזית לקצבה, עבור עובדיה וגמלאיה של חברת נמלי ישראל.

מהלמן אלדובי נמסר כי לקופת הגמל המרכזית לקצבה שתוקם על ידי חברת הבת יועברו נכסים בהיקף של כ-4 מיליארד שקל בעבור כ-2,300 עובדי הנמלים והגמלאים.

תקופת ניהול קופת הגמל המרכזית לקצבה הנה ל-5 שנים והיא כוללת אופציה להארכה לתקופה של עד 3 שנים נוספות.

השלמת ההליך צפויה בתחילת הרבעון הראשון של שנת 201 , וזאת בכפוף להשלמתם של כל התנאים הקבועים בתנאי ההליך, ובכלל זה חתימה על הסכם התקשרות עם חברת נמלי ישראל,  קבלת אישורים רגולטוריים ככל ויידרשו וכן העמדת ערבות בהתאם לדרישות ההליך.

אי קבלת האישורים תוך 60 יום, מקנה לחנ"י את הזכות להודיע לחברת הבת על סיום ההתקשרות עמה בכפוף לאפשרות הארכה על ידי חנ"י.

על פי תנאי ההליך, כל אחת מחברות הנמל (אשדוד, חיפה, אילת), רשאיות להצטרף להליך זה, בכל עת במהלך כל תקופת ההתקשרות.

הלמן אלדובי מנהלת כ-47.7  מיליארד שקל במצטבר מתוכם סך של כ- 12.7 מיליארד דולר מנוהלים בהלמן-אלדובי גמל, סך של כ – 33 מיליארד שקל מנוהלים באמצעות הלמן-אלדובי חח"י גמל בע"מ חברה ייעודית שהוקמה במסגרת זכייתו של בית ההשקעות במכרז לניהול קופת הגמל לקצבה של עובדי חברת חשמל.

אורי אלדובי, יו"ר בית ההשקעות הלמן-אלדובי אמר לאחר היוודע תוצאות המכרז כי: "כבית השקעות המתמחה בתחום הפנסיוני, לבית ההשקעות נסיון רב בקליטה וניהול של קופות גמל לסוגיהן. הזכייה במכרז קופת הגמל המרכזית לקיצבה של חברת נמלי ישראל מצטרפת לזכיה קודמת של בית ההשקעות במכרז הפנסיוני של חברת החשמל. הנסיון הרב של בית ההשקעות יאפשר לנו להעניק לעובדי חברת נמלי ישראל, וגימלאיה,  את השירות הטוב ביותר. מבחינת בית ההשקעות, מדובר מהלך נוסף המצטרף לשורה של מהלכים אסטרטגיים אותם מוביל בית ההשקעות בשנה האחרונה ובכללם הקמת קרן השקעות בתחום ה-P2P, מיזוג פעילות הגמל עם זו של IBI והובלת מכרז הפנסיה של משרד האוצר, כל זאת תוך שמירה על רמת שירות גבוהה והובלת התשואות במוצרים השונים.  מהלכים אלו  מבססים את הלמן-אלדובי כשחקן מרכזי בתחום החיסכון ארוך הטווח בישראל."