תוכן ממומן    

המדריך המלא: כך תבצעו קניית קישורים מבלי לטעות

קרדיט לתמונה freepik

החלטתם שאתם צריכים לבצע קניית קישורים על מנת לקדם את האתר שלכם במנועי החיפוש? מדובר על החלטה נבונה, כזאת שתוכל להקפיץ את האתר שלכם במעלה הדירוג של מנועי החיפוש. אך תזכרו כי אתם צריכים לדעת איך להוציא מהלימון לימונדה, ואיך לרכוש את הקישורים הטובים ביותר – אלה שבאמת יקדמו את האתר שלכם ולא להפך.

אחת מהחברות המובילות שדרכן תוכלו לבצע קניית קישורים היא חברת BESTLINKS, חברה שמציעה גם קישורים איכותיים וגם מחירים ללא תחרות. אז ממש דקה לפני שאתם רוכשים קישורים חיצוניים לאתר שלכם, שווה לכם לקרוא את המדריך הבא שיעשה לכם סדר ויאפשר לכם לא לטעות בדרך. כל טעות קטנה עלולה לעכב את כל ההתקדמות שלכם, וזה עשוי להיות פספוס רציני. 

קניית קישורים במחיר חודשי או חד פעמי?

זה אחד מהדברים הראשונים שאתם צריכים לברר על מנת שתוכלו לתכנן את הצעדים שלכם קדימה. חלק מהחברות מציעות לקנות קישורים במחיר חודשי כמו סוג של שכירות וחלק מהחברות מציעות לקנות קישורים במחיר חד פעמי. אתם צריכים לבחון את הנושא הזה, כך שתוכלו לבחור את החברה שמציעה לכם מחירים טובים – כאלה שבסוף היום גם תוכלו לעמוד בהם.

קישור שמיועדים לקידום או לתנועה? 

עוד שאלה שאתם צריכים לשאול את עצמכם ביחד עם המומחים של חברת BESTLINKS המציעים שירות בניית קישורים איכותיים  היא האם הקישורים מיועדים רק לקידום או גם להשגת תנועה לאתר. אם הקישורים מיועדים לקידום בלבד, אתם תוכלו להתפשר על המיקום שבו הם נמצאים – כי זה לא הכרחי לקידום. אך אם אתם רוצים גם להשיג תנועה אל תוך האתר, אתם חייבים לוודא כי הקישורים נמצאים במקום בולט – מקום שהגולשים יקליקו עליו.

האם האתר שבו יהיה הקישור רלוונטי לאתר שלכם?

זוהי בעיקר המלצה כאשר מדובר על שירות קניית קישורים, אך ישנה עדיפות כי האתר שממנו יוצא הקישור יהיה קשור בצורה כזאת או אחרת לאתר שלכם. ככל שיש קשר הגיוני ובריא בין שתי האתרים, כך האפקטיביות של הקישור הופכת להיות גבוהה יותר. המשמעות היא שעדיף להוציא קישור מאתר קצת פחות חזק אך קשור מאשר אתר חזק יותר אך לא קשור בכלל.

עד כמה האתר שאתם מוציאים ממנו קישור הוא חזק?

בניית קישורים מתבסס על הוצאת קישורים מאתרים חזקים, כאלה שיכולים לסייע לאתר שלכם להתקדם במנועי החיפוש וגם להשיג תנועה. לכן אל תתפשרו על האיכות של האתר שממנו הקישור יוצא, כי ככל שהאתר יהיה יותר חזק – כך תוכלו להשיג תוצאות הרבה יותר אפקטיביות. תוודאו מראש היכן המאמר כולו הולך לשבת ולאיזה אתר הוא נכנס, כך תוכלו להבין האם הקישור יהיה באמת אפקטיבי כמו שמבטיחים לכם. תזכרו כי בחלק מהמקרים ההבטחות הן לחוד והמציאות היא לחוד.