חדשות    

המנכ"ל החדש של WeWork: איש הנדל"ן סנדיפ מרטאני

סנדיפ מתראני, יזם הנדל"ן, ימונה למנכ"ל WeWork –   כך עולה מדיווח בוול סטרי ג'ורנל. הוא ייכנס לתפקיד ב-18 בפברואר.

מתראני הוא הרביעי על כס המנכ"ל  לאחר שיחליף את מי שמונו למנכ"לים משותפים במקום ההמנכ"ל מייסד אדם נוימן שהודח בספטמבר – ארטי מינסון, שהיה נשיא משותף וסמנכ"ל הכספים הראשי של WeWork, וסבסטיאן גנינגהאם, לשעבר המשנה ליו"ר. נוימן הודח לאחר כישלון ההנפקה המהדהד ואי-סדרים בחברה.

מתראני היה  מנכ"ל חברת הנדל"ן ברוקפילד פרופרטיז, והוא חבר בדירקטוריונים של המועצה הבינלאומית של מרכזי הקניות (ICSC) ושל קרן ההשקעות בנדל"ן הוסט הוטלס אנד ריזורטס.

מתראני אמר: "לכבוד הוא לי להצטרף ל-WeWork. החברה הגדירה מחדש את הדרך שבה אנשים וחברות מתייחסים לעבודה, עם פלטפורמות ייחודיות, צוות מוכשר באופן בלתי רגיל, ופוטנציאל משמעותי להמשך,אם ניצמד לערכים המשותפים שלנו".

באוקטובר האחרון סופטבנק, המשקיעה הגדולה

השתלטה על החברה שייסד נוימן והגיעה ל-80% אחזקות בחברה במטרה להדיח את נוימן לאחר הכישלון הגדול.

הוול סטריט ג'ורנל דיווח לאחרונה כי החברה מנהלת שיחות עם ג'ון לג'ר (John Legere), מנכ"ל חברת שירותי התקשורת T-Mobile, והציעה לו את המינוי.

כחלק מהשינוי ההכרחי והמתבקש בתרבות הארגונית שלה החברה הודיעה לאחרונה כי היא מוציאה את הבירה מחבית והיינות מהשירותים שהיא מספקת ללקוחות במשרדים השיתופיים של החברה בצפון אמריקה.

הביקורת על ההשלכות של מדיניות האלכוהול החופשי על התנהלות השוכרים, כמו גם העלות הגוברת שלה, הובילו את החברה לשנות את הגישה ובמהלך 2018 הודיעה כי מעתה המשקאות יחויבו בתשלום.

סופטבנק תשתלט על WeWork