תוכן ממומן    

המשקאות שירעננו לכם את הקיץ

קרדיט pixabay

אחרי חורף גשום מן הרגיל, סוף סוף חוזר האקלים החם שמאפיין את ישראל ומבשר על בוא הקיץ. אין עוד צורך בשמיכות הפוך, ומנגד המזגנים והמאווררים חוזרים לעבוד במרץ. על מנת שתוכלו להישאר רעננים בימי הקיץ החמים, אספנו עבורכם רשימת המלצות לחמשת המשקאות הקרים, הכי חמים של קיץ 2020.

תה ירוק

תה ירוק ניתן להכין במגוון טעמים, כך שהוא יכול להתאים לכל חך. ניתן לשלבו עם דבש, לימון, קינמון, נענע, לואיזה, לימונית, ג'ינג'ר ומגוון תוספות. כאשר מוסיפים לתה מעט קרח, המשקה המרווה והמרגיע מקבל תפנית מרעננת. הוא קל להכנה ונהדר להגשה בעת אירוח, וחשוב מכל: הוא טעים, בריא וקיצי.

שייק פירות

אין משקה קיצי יותר משייק פירות. בין אם מדובר בתות-בננה, מלון-אננס או בכלל מנגו ותמרים, נדמה כי האפשרויות הן אין סופיות. שילובם המגוון של הפירות, יחד עם מעט חלב וכמות נכבדה של קרח, הופכת את שייק הפירות למשקה הקיץ האולטימטיבי עבור כל אדם שרוצה לפנק את עצמו ביום חם. ניתן להוסיף לכוס הקרירה קש צבעונית או מטרייה קטנה לקישוט והרי לכם משקה לא רק צונן  אלא גם טרנדי.

אייס-קפה

אם אף פעם לא נמצא אתכם בלי ספל קפה ביד, קפאין הוא החבר הכי טוב שלכם, וקרוב לוודאי שעד עשר בבוקר חיסלתם כבר שלושה ספלים בלי שאף אחד ירגיש. גם אם אתם סתם אוהבים את טעם הקפה והארומה המשגעת שלו, ההמלצה הבאה היא עבורכם. רבים מכירים את הטריק הידוע – להוסיף לקפה מעט קרח וכך להפוך אותו ממשקה חם ללהיט מרענן. לנו יש הצעה לשדרוג, תנו לקרח ולקפה להסתובב יחדיו בבלנדר וכך תכינו בביתכם אייס-קפה משגע שיאפשר לכם גם ליהנות מהקפה וגם להצטנן.

מיץ סחוט

מיץ סחוט הוא משקה עתיר ערכים תזונתיים עם סיבים ועם ויטמינים חיוניים לגוף. למרות שהכנתו מצריכה מעט מאמץ, מרגישים שהעבודה הקשה השתלמה כבר מהלגימה הראשונה. הסופרים אומנם מציעים תחליפים, אך אי אפשר להשוות בין טעם הנקטר הקנוי לבין מיץ הפירות הטרי שסחטתם בעצמכם. בין אם אתם אוהבים את טעמו של הרימון ובין אם אתם חובבי תפוזים, הפירות כה מגוונים, כך שללא ספק תוכלו למצוא את הפרי שירענן לכם את הקיץ ואת בלוטות הטעם.

מים

בעוד שאצל רבים מים לא נחשבים למשקה טעים בהגדרתו, הוא ללא ספק המשקה הכי חיוני ומרווה. אנו זקוקים למים כדי לבצע את פעולות הגוף וכדי לשמור על בריאותנו. בימות הקיץ החמים, גופנו מאבד כמויות רבות של נוזלים ולכן שתיית מים היא חשובה במיוחד. ניתן להוסיף למים פירות חתוכים כמו תותים, תפוחים ותפוזים ובכך להוסיף להם ארומה ומתיקות. כמו כן, ערבובם יחד עם קרח וסחיטת לימון מעשירה את טעם המים וגורמת להם להיות מרעננים במיוחד.