תוכן ממומן    

הנדל״ן הבא שלכם יהיה דיגיטלי

חברת TCM  הישראלית היא מובילה עולמית בתחום הסחר המקוון בנדל"ן הדיגיטלי. החברה מייצרת רווחים גבוהים ביחס לכל אפיק מסורתי אחר  וצומחת יחד עם השוק המתפתח ביותר בעולם שגדל בעשרות אחוזים בשנה. 

בעקבות משבר הקורונה שגרר איתו ירידה במחירי ותשואות הנדל"ן הפיזי, הפך תחום הסחר המקוון לערוץ מרכזי בעיני קהילת המשקיעים הישראלית.  

זירות מסחר אלקטרוניות דוגמת אמזון, איביי, עלי באבא, שופיפיי ואחרים שינו את כללי המשחק במפת הסחר העולמית. זה לא סוד שסוחרים מקצוענים יודעים לייצר תשואות דו ספרתיות שנתיות בתפעול מוצלח של נכסים דיגיטליים. חנות שנמצאת באחת הפלטפורמות האלו היא נכס נדל"ני ממשי, ערכו נמצא בעלייה והרווח שהוא מייצר עולה על פני נדל"ן פיזי שמשיג  בין 3%-5% תשואה בשנה.

במקום להשקיע משאבים בשיפוץ, תחזוקה והשבחה של נכס פיזי, ניתן לרכוש, להשביח, לקדם ולמכור נכס דיגיטלי ברווח הרבה יותר גבוה. בתקופה בה חנויות, משרדים וקניונים נסגרים מסביב לגלובוס, החנויות ברשת צומחות, ומתפתחות בהיותן חסינות למגיפות, אסונות טבע, תנודות פוליטיות והשפעות נוספות. 

מייסדי החברה הבחינו בהזדמנות לפני כעשור והקימו חברת טכנולוגיה אשר מאתרת, מנהלת ומשביחה אתרי סחר מקוון לאורך שנים ארוכות. 

המייסדים והמנכ"לים המשותפים, גבי ושני בר, מספרים כי עולם הסחר המקוון צומח בקצב של 25% בשנה ומציגים את עליית כוחן של פלטפורמות הסחר  דיגיטליות מובילות.

מייסדי החברה, העומדת בפני הנפקה בבורסה האוסטרלית, ועשרות גופים מקצוענים בשוק , צופים שעד סוף 2020 סך הסחר המקוון בעולם יכפיל את עוצמתו לכיוון 30% מכלל הסחר העולמי. 

כבר מתחילת שנת 2020 אתרי הסחר צמחו בקצב של בין 65% – 95%. 

גבי בר: "בעזרת כלי אנליטיקה מבוססי AI, מערכות      Machine Learning ו-Deep Learning, כלי ניהול לביסוס וקבלת החלטות, יש ביכולתנו לבצע מהלך מקיף ומנותח היטב לגבי כדאיות ושווי אתרי סחר מקוון. בנינו מהלך מקיף ומקצועי על כל חלקיו. יש לנו יכולת לסרוק, להבין, לנתח ולנהל כל חנות הפועלת בתחום. התשתית שהקמנו כוללת מנהלי אתרי סחר, מפתחים, מקדמים, מערכות לוגיסטיקה ושרשרת אספקה. חברת TCM היא הראשונה בתחום הסחר המקוון בעלת תשתית רחבה לכל שרשרת האספקה והטכנולגיה לייצר מוצר פיננסי חדשני מהסחר המקוון העולמי. מערכת הביג דאטה והלמידה העמוקה משתלבות יחד על מנת ליצור רווחים חודשיים גבוהים. הבורסה האוסטרלית זיהתה את הכלים שבהם אנו משתמשים ואת יכולת ההשבחה הקיימת אצלנו לגבי כל חנות בתחום הסחר המקוון והצהירה על חברת TCM כאחת ההנפקות הגדולות  ביותר  לשנת 2020."

חיפשנו 3 מרכיבים והזדמנויות עיסקיות בנפרד ואת שלושתם מצאנו בחברת TCM" אמרו החתמים האוסטרלים במעמד החתימה.

שני בר: "הסטטיסטיקה בענף מגלה כי רק אחד מתוך 100 חנויות תצליח להרוויח בתחום הסחר המקוון, כיוון שהענף שינה את פניו לחלוטין בשנתיים האחרונות. זו כבר אינה התקופה בה כל אחד יכול היה לפתוח חנות דיגיטלית ולמכור בה את מרכולתו. היום התחום התמקצע, דורש מיומנויות רבות, תשתיות רכש, לוגיסטיקה ותפעול מערכתי מסועף. שחקנים מקצוענים ורשתות סחר רבות נכנסו אליו. מעל 2 מיליון חנויות נפתחות בשנה באתרים הגדולים, והתחרות קשה. האתגר המרכזי הוא איתור נכסים דיגיטליים רווחיים, ניהולם והשבחתם. חייבים לבצע שערוך אנליטי מנותח היטב לפני קבלת ההחלטה והסקת מסקנות חותכות. ברגע קבלת ההחלטה לרכוש את הנכס, צוות ניהול מקצועי, מלווה במערכות ניהול באוטומציה מלאה או חלקית, בונה תשתית להפיכת הנכס המקוון לגלובלי. הסיפור תמיד היה לשלב בין הון אנושי ערכי שחותר כל יום מחדש למצוינות ולהיות הגרסה הטובה ביותר של עצמנו. 

השליחות שלנו היא להנגיש ללקוחותינו את השפע מהסחר המקוון העולמי ולהפוך את לקוחותינו לשותפים אמיתיים לחזון החברה. 

הלקוחות מתחילים להרוויח מהחודש הראשון שלאחר רכישת הנכס. יש כאן שילוב של הכנסה מניבה ורווח הון עתידי ביום מכירת הנכס. TCM גובה דמי ניהול מתוך הרווחים של הלקוחות . הרעיון הוא שתוך כמה שנים הנכס יוצא למכירה ויספק רווח הון.  

גבי בר ושני בר מסכמים: "הקמנו תהליך מפוקח בליווי נאמן ומשרד רו"ח מוביל. לקוחות חדשים מקבלים כעת הזדמנות לקבלת $5000 דולר הטבה בהצטרפות עד תום ההנפקה".

לביקור בדף האוהדים שלנו:

https://www.facebook.com/tcmdigital/

בדיקת התאמתכם  למסלולי הסחר שלנו והצטרפות היכנסו ללינק:

http://lp2.tcmdigital.co.il/da