תוכן ממומן    

הקלטת שיחות וואצאפ – מה זה אומר ואיך זה יעזור לבעלי עסקים?

FREEPIK וואטסאפ

אם אתם בעלי עסקים, בעלים או מנהלים של חברות ארגונים, או שאתם נותנים שירות בכל תחום – חשוב שתדעו שאת השיחות וההודעות שאתם או שהעובדים שלכם מבצעים עם הלקוחות: אפשר להקליט.

כיום רבים משתמשים באפליקציית וואצאפ כדי לשמור קשר עם לקוחות, כדי להציע שירות או למכור מוצרים מסוגים שונים כמו גם כדי לברר פרטים אודות לקוח, אודות שירות שהלקוח רוצה וגם כדי לספק מגוון רחב של שירותים הקשורים לניהול יומיומי ושוטף של בית העסק.

הקלטת שיחות והודעות וואצאפ הוא שירות חשוב לבעלי עסקים. אז מדוע צריך הקלטת שיחות וואצאפ? הנה כמה יתרונות חשובים בעת קבלת השירות:

הגנה מפני תביעות – מי שישתמש בשירות ויקליט את כל שיחות וואצאפ שנעשות עם הלקוחות שלו יוכל להגן על בית העסק או על החברה ולקבל הגנה משפטית טובה יותר במקרים של תביעות. הקלטת שיחות נחשבת קבילה בבית המשפט זאת במידה והלקוח מודע לכך ויודע שהשיחות מוקלטות ומתועדות. בדקו עם עורך דין מומחה כיצד ואיך הקלטת שיחות וואצאפ יכולה להגן עליכם מבחינה משפטית וגם מפני תביעות.

ניטור פעולות עובדים – הקלטת שיחות או הודעות וואצאפ תעזור לכם לנטר פעילות עובדים. באמצעות תיעוד הפעולות של נציגי השירות או תיעוד שיחות של מוכרים אתם והמנהלים של צוות שירות הלקוחות תוכלו לדעת כיצד מתנהלת העבודה, גם כשאתם לא נמצאים במקום בו עובדים. באמצעות תיעוד מתן שירות בהקלטה אפשר לקבל מחברות מומחיות באמצע ההקלטה בטעות

תיעוד תכתובות עם לקוחות – וואצאפ היא אפליקציה שמאפשרת בעיקר שליחת הודעות, שליחת מסמכים, צילומי מסכך וכולי. תיעוד של כל אלה יאשר לכם לחזור אל התכתבויות שקשורות בהתחייבויות הזמנות, תשלומים, ומסמכים חשובים.

כיצד בוחרים את החברה שתספק תיעוד של אותן הודעות ושיחות?

כשאתם בוחרים חברה או פלטפורמה שתעזור לכם לקבל את השירות בחרו מערכת הקלטת שיחות והועדות שמציעה פתרון קל ומוכר ללא צורך בהטמעה או הדררה. בחרו פלטפורמה שמאשרת הענקת שירות מכול מקום וגם תיעוד מכול מקום תוך יכולת להפרדה בין וואצאפ פרטי לעסקי וגישה קלה לתיעוד וניטור כמו גם אבטחה של פעילות בבית העסק, מכול מקום כמו חברת טלמסג'. כך תוכלו להיות בטוחים שהשירות שלכם מתועד.