הקשיים בחזרה למשרד
תוכן ממומן    

הקשיים בחזרה למשרד

FREEPIK

לאחר תקופה ארוכה של סגר ובידוד, החזרה אל מקום העבודה ואל השגרה היום-יומית שלנו יכולה להוות נחמה לא קטנה. עם זאת, המהלך הזה יכול להיות מלווה בלא מעט חששות. משבר הבריאות העולמי עוד חי ובועט ורבים מאיתנו מנסים עד כמה שניתן לשמור על מגבלות הריחוק החברתי. המשרד הסגור יכול להפוך בקלות לכר פורה להדבקה נרחבת ולזיהומים. עם ההיערכות הנכונה, אמנם, נוכל להפוך את חוויית העבודה בצל הקורונה לנעימה ובטוחה יותר. כדי לעזור לך במעבר חזרה למשרד, אלו כמה טיפים ששווה ליישם.

להביע חששות באופן כנה

תקשורת היא הרבה הפעמים המפתח לסביבת עבודה בטוחה ונעימה יותר. סביר להניח שתהיה הזדמנות כבר בימים הראשונים לדבר על המעבר חזרה למשרד בפורום נרחב. חשוב שנשתף בתחושות שלנו את שאר עובדי המשרד ואת ההנהלה על מנת שיהיה ניתן לחשוב ביחד מה עוד ניתן לעשות כדי לשמור על הבריאות מבלי לפגוע בפרודוקטיביות בעבודה. ייתכן מאוד שעובדים אחרים, אשר אינם מקפידים באדיקות על חבישת המסכה ועל רחצת הידיים, יפנימו יותר את החשיבות כשהם ישמעו כיצד חבריהם לעבודה חווים את הימים הללו.

להצטייד באמצעי חיטוי

עם בקבוק ג'ל אלכוהול בתיק ומגבוני חיטוי על השולחן, נוכל לשמור על סביבת העבודה שלנו בטוחה מחיידקים. כך נוכל לוודא שפינת העבודה שלנו תמיד נקיה ובטוחה מפני הדבקות.

טיפים חיוניים להנהלה

כחלק מהצוות הניהולי, יש לך אפשרות ליצור עבור עובדיך את הסביבה המוגנת ביותר. הצוות שלך מצפה ממך לייצג את האינטרסים שלו ולנקוט במדיניות שתאפשר להפיג את הפחדים סביב המעבר חזרה למשרד. אלו כמה צעדים שניתן ליישם כדי להפוך את מקום העבודה לבטוח מפני קורונה.

יצירת קפסולות במרחבים הפתוחים

אם מקום העבודה שלך עושה שימוש באופן ספייס, ניתן בקלות לחלק אותו ליחידות קטנות יותר כדי ליצור קפסולות שיצמצמו את מקדם ההדבקה. על ידי רכישת מחיצות ניידות למשרד והצבתן בין עמדות העבודה, ניתן להוסיף אלמנט נוסף לבידוד בין העובדים ולשמירה על הבטיחות.

ביזור כוח העבודה

 על אף שחלו הקלות בהגבלות, שווה לבחון אילו מהעובדים שלנו ניתן לייעד לעבודה מהבית כדי לצמצם עד כמה שניתן את ריכוזי העובדים במשרד.

חידוד נהלים

חשוב לחזור ולהבהיר לעובדים כי בכל מקרה בו אינם חשים בטוב, אם ישנם תסמינים נשימתיים או חום או אם יש להם חשד סביר להאמין כי נחשפו לחולה מאומת – להישאר בבית ולעבור בדיקה בהקדם.

הצבה מחדש של הריהוט המשרדי

כדי לאפשר מרחק בטוח יותר, ניתן לארגן מחדש את המשרד ולרווח משמעותית את עמדות העבודה. כך נוכל להבטיח מרחק של שני מטרים בין כלל העובדים במשרד ולהקפיד על ההנחיות בצורה הטובה ביותר.

עם מעט יצירתיות ושיתוף פעולה של העובדים שלך, ניתן יהיה להפוך את המשרד למקום בטוח יותר עבור כולם.