חדשות    

הרשת בוניטה דה מאס מבקשת הקפאת הליכים

המשבר בעולם האופנה הגיע גם לעולם ההלבשה התחתונה:  רשת ההלבשה התחתונה "בוניטה דה מאס" פנתה לבית המשפט המחוזי בבקשת הקפאת הליכים לצורך שיקומה הכלכלי. לחברה חובות בסך כ-50 מיליון שקל.

את הבקשה הגישו החברות ינית לנג'רי וימית ייבוא ושווק הלבשה תחתונה, מפעילות הרשת.  הרשת מבקשת הליך הבראה והסדר נושים. מהבקשה עולה כי עובדים ברשת,מסכימים לבקשה ובכוונתם לסייע במאמצי השיקום וההבראה של הרשת.

בבקשה נכתב: "אין ספק כי המשך הפעלתה של הרשת כעסק חי תחת פיקוח בעל תפקיד ובחינת אפשרות לגיוס משקיע שירכוש את הרשת ולגיבוש הסדר נושים לחברות הרשת ולבעלים הערבים, הוא הדרך הנכונה והמתאימה ביותר לשיקומה של הרשת ושימורם של כ-150 מקומות עבודה". מועדון החברים של הרשת מונה כיום כ-50 אלף חברים. בראש החברה עומד צ'רל זיתוני. בבקשה נטען כי בעלי הרשת הזרימו לרשת סכומים בהיקף של כ-8 מיליון שקל בשנים האחרונות.

לפני כחודש קבוצת עזריאלי העבירה פנייה חריגה לרשת האופנה, שבמסגרתה התריעה כי על הרשת לשלם לה מיידית – אחרת היא תחלט לה את הערבויות שהרשת העמידה לטובתה. לטענת גורמים בשוק, הסיבה לפנייה החריגה של קניוני עזריאלי לרשת היא אי-תשלום כסדרו מצד הרשת. לפני כחצי שנה פתחה בוניטה דה מאס חנות חדשה בקניון עזריאלי מלחה בעיר ירושלים. כמו כן, הרשת מפעילה חנויות בקניונים נוספים של קבוצת עזריאלי, ביניהם אחד מקניוני הדגל של הקבוצה – קניון איילון ברמת גן, וזאת בנוסף לקניון עזריאלי אור-יהודה, קניון עזריאלי רמלה וקניון עזריאלי מודיעין.