תוכן ממומן    

השלמת בגרויות או פסיכומטרי מה קודם למה והאם אפשר במקביל?

FREEPIK

לכל מי מבינכם שנוטה לחיות באשליות מתוך אמונה כי הלימודים להשכלה גבוהה סוגים בשושנים ומלווים בכיף אחד גדול ומתמשך, עד מהרה יתוודע למציאות, יש לומר הדי אכזרית, שכל זה רחוק שנות אור מהאמת הכואבת, ועליכם להשקיע זמן ניכר בהשלמת בגרויות או בלימודים למבחן הפסיכומטרי, על מנת שתוכלו להתקבל למוסד האקדמי המועדף עליכם, וכמובן לתחום הלימודים שהכי מושך אתכם.

שאלת המיליון דולר – השלמת בגרויות או פסיכומטרי מה קודם למה?

השאלה הכה משמעותית הזאת – השלמת בגרויות או פסיכומטרי מה קודם למה? מתאפיינת במענה שניתן להמון שאלות קיומיות אחרות, לא ניתן להשיב עליה באופן חד משמעי וצריך להתחשב בכל מיני היבטים בטרם שתבחרו בדרך שבה תשקיעו הון עתק, זמן משווע והמון מאמץ. על מנת לסבר את אוזניכם ולעזור לכם לבחור בדרך שהכי מתאימה לכם, אנו מביאים לפניכם מספר אלמנטים, שיכולים לשפוך אור על החלטתכם, לכאן או לכאן, כלהלן –

  • "בטרם שאתם נכנסים לדרך ללא מוצא, תעשו כל מאמץ על מנת לוודא בינכם לבין עצמכם מה תחום הלימודים שמהווה את מושא תשוקתכם, או מה מניע אתכם לשפר בגרויות לעומת מה מניע אתכם ללמוד לבחינה הפסיכומטרית וכן מה נדרש כדי להתקבל לתחום שמעניין אתכם, לפעמים החיים מלאי הפתעות ותיווכחו לדעת שתחום הלימודים המועדף אינו יותר פופולרי בקרב הסטודנטים ולכן הדרישות להתקבל אליו מועטות באופן יחסי, כמו ממוצע בגרויות נמוך יותר או ציון בבחינה הפסיכומטרית לא יותר מחמש מאות, ששניהם בוודאי ריאליים עבורכם וברי השגה. במידה ואתם צריכים לשפר רק במעט את הבגרויות על מנת להתקבל ללימודים, כדאי שתשקיעו בנתיב זה בטרם הרשמה לפסיכומטרי, אבל תבר

    FREEPIK

    רו היטב מבעוד מועד, כיוון שקיימים לימודים מסוימים שבכלל לא מחשיבים את הבגרויות כפונקציה, כי אם רק את ההישג בבחינה הפסיכומטרית, כך שתשקיעו משאבים רבים לשווא. לעומתם, קיימים מוסדות לימוד אקדמאיים שממש לא מבקשים מעבר מבחן פסיכומטרי, במידה והציונים בבחינות הבגרות שלכם גבוהים, וכיוצא בזה.

  • לפי השכל הישר – התקופה אשר נדרשת עבור לימודים של בחינת בגרות אחת הרבה יותר מועטה לעומת התקופה שנדרשת לשם לימודים למבחן הפסיכומטרי, אף במידה ובחרתם בדרך של למידה עצמאית ואף במידה ובחרתם בדרך של לימודים בבית ספר ייעודי. מאידך, במידה ואתם מחויבים להשלים כמה בחינות בגרות ולא אחת, בציר הזמן מדובר על השקעת זמן רבה יותר לעומת הלימודים לבחינה הפסיכומטרית.
  • הדרך שבה הנכם מתנהלים מדי יום ומבנה האישיות שלכם עשויים להשפיע על היכולות והפוטנציאל שלכם לצלול את הלימודים למבחן הפסיכומטרי אל מול הלימודים לשם השלמת בגרויות. במידה ואתם משתייכים לסוג של בני האדם שמסגרת הכרחית למטרת לימודים, אשר בה יהיה פלוני אלמוני שיהיה אמון על אמירת הדרכים שלכם על מנת שתוכלו לעמוד ביעדים, נראה על פניו שאתם חייבים להירשם למקום מסודר שבו מועברים לימודים לקורס פסיכומטרי או לימודים להשלמת בגרויות, אשר ידרוש מכם לעמוד בלוח זמנים שסוכם מראש לביצוע שיעורי בית או להגיע בזמן הקבוע למקום הלימודים. אך במידה שאתם משתייכים לסוג של בני אדם שניכרו מרוטינה יומית ומאופי שעשויים להיות ברי השפעה על היכולות שלכם לצלוח לימודים למבחן הפסיכומטרי כמו גם לימודים להשלמת בגרויות, ובמידה ואתם מונעים ממשטר של משמעת עצמית, שמשמעותה לקום השכם בבוקר ולא בשעה מאוחרת, יתכן שהדרך של לימודים באופן עצמאי בהחלט כדאיים לכם.

באתר בגרויות תמצאו את הצעות המחיר המשתלמות ביותר להשלמת בגרויות והרשמה לפסיכומטרי,הכנסו עכשיו לאתר ותשוו בין ההצעות המובילות בתחום www.bagruyot.com.