תוכן ממומן    

השקעות נדל"ן ביוון – הזדמנות שלא תחזור על עצמה

קרדיט לתמונה freepik

השקעה במרחק טיסה קצר

השקעות נדל"ן בחו"ל ניתן לבצע בכל מיני מדינות שונות שפותחות את שעריהן למשקיעים זרים. אך בתור ישראלים אינכם צריכים לטוס שעות רבות על מנת להשקיע בגדול. השקעות נדל"ן ביוון הפכו להיות פופולאריות בעיקר בגלל מרחק הטיסה הקצר בין המדינות. הטיסה עצמה בין ישראל ליוון היא טיסה של פחות משעה, דבר ששווה ערך לנסיעה באזור המרכז. לעיתים יהיה עליכם לנסוע ברכב יותר על מנת להגיע לנכס בישראל – בהשוואה לטיסה ליוון. כך שאם אין לכם כוח לטוס בכל פעם שעות רבות, יש לכם פתרון שנמצא בהישג יד.

 

השקעות נדל"ן ביוון למשקיע המתחיל

אתם עושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם ההשקעות? קחו בחשבון כי לא כל השקעה תהיה כזאת שמתאימה לכם. קיימות השקעות שונות שתפורות בדיוק עבור המשקיע המתחיל, זה שלא רוצה לעשות טעויות משמעותיות. הרי אם משקיע מתחיל עושה טעות, הוא ככל הנראה יתקשה מאוד להתאושש ממנה. השקעות נדל"ן ביוון אידיאליות עבור המשקיע המתחיל מכיוון שהמחיר שלהן מאוד אטרקטיבי. מחיר שמתאים עבור משקיע מתחיל המגיע לתהליך עם משאבים מוגבלים. בנוסף ההשקעה בנכנסים שונים ביוון מביאה איתה יציבות רבה, כזאת שלא ניתן לראות ביעדים אחרים. כך שאם בא לכם לרכוש נכסי נדל"ן במחירים שפויים זוהי בדיוק הבחירה הנכונה מבחינתכם.

 

איפה כדאי להשקיע ביוון?

בעבר אנשים היו אומרים לכם כי מוטב לחפש להשקיע בעיקר באתונה. אך כיום תוכלו למצוא עוד לא מעט אלטרנטיבות אחרות, כאלה שיביאו יתרונות רבים ומגוונים. אם אתם מחפשים אחר השקעות נדל"ן ביוון, לפחות תדעו כי אתם עושים את הבחירה הנכונה. למעט אתונה שהיא העיר מרכזית במדינה כיאה לעיר הבירה, תוכלו למצוא עוד ערים נוספות. העיר סלוניקי לדוגמה גם היא הפכה להיות ליעד שכיח להשקעות עבור ישראלים. גם העיר הזאת זוכה לתיירות רבה, והמחירים בה יחסית נוחים. בנוסף תוכלו למצוא רשימה לא קטנה של איים ביוון שגם בהם תוכלו להשקיע. באתר רנקו תוכלו למצוא רשימה של יועצי וחברות נדל"ן שישמחו להסביר לכם היכן כדאי לכם להשקיע.

 

איך לבחור חברת השקעות אמינה?

על מנת שתוכלו להשקיע ביוון כמו שצריך, מוטב כי תבחרו חברת השקעות אמינה. חברה שתוכל לספק לכם ליווי מקצועי מהצעד הראשון ועד להשלמת הרכישה עצמה. בכל זאת להשקיע במדינה זרה זוהי הזדמנות גדולה, אך היא מביאה איתה לא מעט סימני שאלה. רגע לפני שאתם בוחרים חברת השקעות, שווה לכם להעיף מבט באתר רנקו שמאגד בתוכו את כל האנשים המובילים בתחום הזה.

זמינות: כאשר אתם בוחרים חברת השקעות, מוטב כי תוודאו שיש לכם זמינות מסביב לשעון. הרי לא תרצו למצוא את עצמכם במצב שבו תרגישו שאין לכם עם מי לדבר. לכל שאלה תרצו לקבל תשובה, והזמינות היא קריטית בהקשר הזה. הרי אם לא תפעלו במהירות, אתם עלולים לפספס לא מעט הזדמנויות שלא יחזרו על עצמן.

ניסיון: לא כל חברה המדברת על השקעות נדל"ן ביוון תהיה כזאת שמכירה את העולם הזה על בוריו. מדיניות ההשקעות ביוון היא שונה ממדיניות ההשקעות במדינות אחרות. לפיכך תצטרכו לבחור בחברה המנוסה בהשקעות ביוון, כזאת המכירה את הערים השונות ואת כל מה שצריך לדעת מסביב.

חברה ישראלית: זה נכון שהחלטתם להשקיע מעבר לים. אך אין סיבה שהחברה שתפנו אליה לא תהיה חברה ישראלית. חשוב מאוד שתהיה לכם אפשרות לתקשר עם החברה באופן קבוע בשפה שאתם מבינים. חברות מקומיות עלולות להיות כאלה שתתקשו מאוד לתקשר איתן ועלולה להיווצר חוסר הבנה לאורך הדרך.

שירותים נוספים: כל חברה המתמחה בנושא של השקעות נדל"ן ביוון יכולה להציע הצעות שונות. עוד שירותים שיכולים להפוך את כל הנושא של ההשקעות לנושא נוח וידידותי. חובה עליכם לבחון איזה אקס פקטור מביאה איתה כל חברה, דבר שיכול להיות הפרמטר שמשנה את כל ההסתכלות שלכם.

עלויות השירות: לבסוף רגע לפני שתעשו את הבחירה, יהיה עליכם לבחון את העלויות. הרי כל חברה שתספק לכם ליווי בהקשר של השקעות נדל"ן ביוון תדרוש תשלום מסוים. רצוי מאוד שתהיו מודעים לעלויות השונות על מנת שלא תמצאו את עצמכם מפסידים סכומים גבוהים.

נמאס לכם ללכת לאיבוד בין שלל החברות השונות הקיימות בתחום הזה? באתר רנקו תמצאו רשימה של חברות ויועצי נדל"ן שלכל אחד מהם יש חוות דעת אמינה. כך יהיה לכם קל מאוד למצוא את איש המקצוע או את החברה שמתאימים בדיוק עבורכם.