חדשות    

התחרות בהטבות לטסים נמשכת: פליי קארד בשיתוף מסטרקאד ישתפו פעולה עם שופרסל, דור אלון וסונול

Fly Card Premium - לאומי קארד

פליי קארד, כרטיס האשראי של מועדון הנוסע המתמיד של אל על, השיק היום (יום ד', 27.11) סדרת כרטיסי אשראי חדשים, שיאפשרו למחזיקי הכרטיס להגיע יותר בקלות לכרטיס טיסה, לחוויית טיסה משודרגת ולחופשה משתלמת בכל יעדי אל על.

הלוואה עם ריבית בנקודות

לראשונה, פליי קארד נכנס לתחום הלוואות האשראי שאותן יציע למחזיקי הכרטיס באמצעות חברת כ.א.ל תחת המיתוג "הלוואה לחופשה". ברבעון הראשון של 2020, לראשונה בעולם, לקוחות פליי קארד יוכלו לבחור לשלם את הריבית על ההלוואה בנקודות הנוסע המתמיד.

כרטיסי האשראי החדשים יונפקו במסגרת שיתופי פעולה חדשים עם חברת כ.א.ל ומאסטרקראד העולמית, ויציעו כיסוי עולמי מלא. בין היתר, יוצע כרטיס אשראי מאסטרקארד; ויוצע כרטיס אשראי נוסף, שישלב בין מותגי דיינרס ומאסטרקארד, כאשר בארץ הוא ייסלק אוטומטית כדיינרס, ובחו"ל – לרבות באתרי קניות אונליין הפועלים בחו"ל (כמו אמזון) – הוא ייסלק אוטומטית כמאסטרקארד. הכרטיס המשולב יוצע הן למחזיקי כרטיס פליי קארד והן למחזיקי כרטיס פליי קארד פרימיום. כרטיס פרימיום, המחייב מחזור חודשי מינימלי של 10,0000 שקל מציע יחס צבירה טוב יותר מכרטיס הפליי קארד ושורה של הטבות נוספות. להלן מגוון כרטיסי פליי קארד לבחירת הלקוחות:

מחיר הכרטיס

  • משולב; בעלות חודשית של 17.90 שקל (יחס המרה 1:250)
  • מאסטרקארד; בעלות חודשית של 19.90 שקל (יחס המרה 1:250)

כרטיס פליי קארד פרמיום

  • משולב (מאסטרקארד+ דיינרס); בעלות חודשית של 34.90 שקל (יחס המרה 1:190)
  • מאסטרקארד; בעלות חודשית של 38.90 שקל (יחס המרה 1:190)
  • אמקס (אמריקן אקספרס); בעלות חודשית של 39.90 שקל (יחס המרה 1:190)

 

לקוחות שיבחרו בכרטיס בנקאי יקבלו את הכרטיס המשולב של דיינרס ומאסטרקארד ולקוחות שיבחרו בכרטיס חוץ בנקאי, יוכלו לבחור בין כרטיס מאסטרקארד לבין הכרטיס המשולב של דיינרס ומאסטרקארד לבין כרטיס אמקס.

לקוחות הפרימיום של אל פטורים מתשלום דמי שימוש

לקוחות במעמד זהב ומעלה יהיו פטורים מתשלום דמי שימוש חודשיים בכרטיסי פרימיום מאסטרקארד ובכרטיס המשולב (חוץ בנקאיים) וכן לקוחות בנק דיסקונט במעמד זהב ומעלה שמחזיקים בכרטיס פרימיום.

 חברת אל על הודיעה היום על שיתופי פעולה עם שופרסל. במסגרת שיתוף הפעולה יוכלו לקוחות כרטיס האשראי FLY CARD של אל על ליהנות מיחס צבירה כפול והטוב ביותר כיום בשוק- 1:125 בכרטיס ה- FLY CARD ו-1:95 בכרטיס הפרימיום עבור רכישות בשופרסל, שופרסל אונליין ו-  Be.

בנוסף, מחזיקי כרטיס האשראי של שופרסל יוכלו ליהנות ממסלול תעופה ייחודי במועדון שופרסל, אשר ישלב בין הטבות המועדון של שופרסל לבין צבירת נקודות באל על ביחס המרה מועדף של 1:175 על הקניות בקבוצת שופרסל, ומיחס של 1:350 על קניות מחוץ לרשתות הקבוצה. הכרטיס הוא חוץ בנקאי ויונפק ע"י חברת כאל בעלות של 15.90 שקל בחודש. הכרטיס יושק במהלך הרבעון הראשון של 2020 וההשתתפות במסלול התעופה תחייב הנפקת כרטיס חדש

 

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל: "אנו שמחים להציג היום שיתוף פעולה חדשני עם חברת אל על, במסגרתו מושק לראשונה מסלול תעופה ייחודי שמעניק ללקוחותינו את ההטבות של כרטיס האשראי של שופרסל והטבות מועדון הנוסע המתמיד של אל על. אנו שואפים ופועלים כל העת לתת מענה כולל ללקוחותינו כדי לאפשר להם ליהנות מהטבות רחבות ככל הניתן, במגוון רחב של תחומים. כבר לא צריך לבחור, אפשר לקבל את ההטבות והנקודות יחדיו במסלול התעופה החדש. אני מודה לשותפנו באל על ומאחל לכולנו הצלחה רבה יחד בהמשך הדרך״.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על: "כחברת התעופה המובילה בישראל אנו פועלים באופן מתמיד לשדרוג חוויית הלקוח בין אם על ידי חידוש צי המטוסים, הרחבת יעדי אל על, שדרוג בהצעת הערך לנוסעי היוקרה ועוד. היום אנו מכריזים על שיתוף פעולה ייחודי עם שופרסל, קבוצת הקמעונאות המובילה בישראל, כדי לאפשר ללקוחותינו ליהנות מצבירת נקודות ברשת מזון ופארם, אותה הם פוקדים כמדיי שבוע ולהגשים את חלום הטיסה באופן מהיר מאי פעם".

ליאור טנר, מנכ"ל מועדון הנוסע המתמיד של אל על ו-FLYCARD: "מזון ופארם הן בין ההוצאות הגבוהות ביותר בכרטיס האשראי עבור כל משק בית בישראל, וככרטיס התעופה המוביל בישראל היה חשוב לנו לאפשר ללקוחותינו ליהנות מיחס הצבירה האטרקטיבי בישראל גם על מרכיב חשוב זה בהוצאות מסוג אלו. כך לקוחות פליי קארד יוכלו להפוך את הקניות שלהם בקלות יתרה לטיסות באל על".

אחרי סקיי מקס: בפליי קארד תמורת נקודות תשלמו מסי נמל בלבד

שיתוף פעולה בין פליי קארד ל-buyme