אביסרור: התקבל היתר בניה לפרויקט בראש העין; עד כה נמכרו כ-40 דירות
חדשות    

אביסרור: התקבל היתר בניה לפרויקט בראש העין; עד כה נמכרו כ-40 דירות

החברה מדווחת כי הפרויקט, הנמצא בסמוך לפארק, כולל 200 יחידות דיור המתפרשות על פני 3 מגדלים בני 18-19 קומות, עם מגוון דירות בנות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, שלרובן צמודות חניות תת קרקעיות

חברת אביסרור משה ובניו מדווחת, כי התקבל היתר בניה לבניית פרויקט אביסרור בראש העין הנמצא בשכונת פסגות אפק בעיר. כמו כן מדווחת החברה, כי חרף הטבת המע"מ שעתידה להיכנס לתוקפה בקרוב עד כה כבר נמכרו כ- 40 דירות בפרויקט. הפרויקט, הנמצא בסמוך לפארק, כולל 200 יחידות דיור המתפרשות על פני 3 מגדלים בני 18-19 קומות, עם מגוון דירות בנות 3, 4, 5 ו-6 חדרים, שלרובן צמודות חניות תת קרקעיות.

"משפרי הדיור מבינים שאם לא ימהרו לקנות דירה עכשיו, כאשר תאושר הטבת המע"מ של לפיד יכנסו לשוק הזוגות הצעירים שיתחרו איתם על אותן דירות אבל הם, לעומתם, יוכלו לרכשם במחיר נמוך בהרבה וללא מע"מ. בנוסף הם מבינים, כי מלאי הדירות יהיה מצומצם ולא תעמוד להם אפשרות הבחירה שיש להם היום במיוחד כשמדובר בפרויקט ייחודי כמו למשל בפרויקט בראש העין, אשר כולל קונספט של גינות תלויות במרפסות, כי אז מלאי הדירות הולך ואוזל וככל שיקדימו לרכוש לפני אישור ההטבה הם מבטיחים לעצמם את האפשרות להשיג דירה בפרויקט. לכן משפרי הדיור לא יושבים על הגדר וכשמדובר במחיר מספיק אטרקטיבי הם מבצעים את העסקאות לפני אישור התוכנית. חשוב לציין, כי הזוגות צעירים שממתינים להטבת המע"מ, לא יושבים בחוסר מעש מחשש לעליית מחירים בהמשך" ציין יורם אביסרור, סמנכ"ל בחברת אביסרור משה ובניו בהתייחס למספר המכירות הגבוה בפרויקט. "קהל רוכשים נוסף הם משקיעים שמבינים שמחירי הדירות בשכונה החדשה, שתהפוך לשכונה הגדולה ביותר בגוש דן, צפויים להאמיר ככל שהבניה תתקדם".

מחיר דירת 4 חדרים בקומה 11 מתוך 18 קומות בשטח של כ- 108 מ"ר ומרפסת בשטח של כ- 12 מ"ר בתוספת חניה החל מ- 1.419 מליון שקל. מחיר דירת 5 חדרים בקומה 8 מתוך 18 ששטחה כ- 125 מ"ר ומרפסת בשטח של כ- 12 מ"ר בתוספת 2 חניות ומחסן ששטחו כ- 5 מ"ר החל מ- 1.499 מליון שקל.

כמו כן בימים אלו החליטה חברת אביסרור משה ובניו לצאת במבצע שיימשך לכל תקופת חגי תשרי במסגרתו תינתן הנחה הייחודיות של כ- 69 אלף שקל על דירות הקונספט הכוללות גינה תלויה במרפסת הדירה. לאחר ההנחה דירת 5 חדרים בקומה 7 בשטח של כ- 130 מ"ר בקומה 4 הכוללת מרפסת ששטחה כ- 12 מ"ר ועוד גינה תלויה בשטח של כ- 13.5 מ"ר הפונה לכיוון דרום-מערב, תימכר החל מ- 1.63 מליון שקל.