שוק ההון    

וויקס – שיא ב-2018, שיא צפוי גם ב-2019; החברה כבר בשווי של 6 מיליארד דולר – באופנהיימר ממליצים

וויקס (WIX) פרסמה דוחות וסיפקה תחזית בהתאם לקונסנזוס האנליסטים,אבל ללא ההעלאת התחזיות כפי שעשתה בעבר – השוק לא אהב את התחזיות ומניית החברה נפלה. אבל באופנהיימר מספקים המלצה ומעלים את מחיר היעד

"החברה שינתה לאחרונה את מודל התמחור, עם הורדת החבילה הנמוכה ביותר, מהלך שהוביל לשיפור בהכנסות למנוי וקיזז את ההשפעה השלילית של האטה במנויים חדשים", אומרים באופנהיימר, "בשנת 2019 צפויה התקדמות במכירות מוצריה החדשים של וויקס.קום, כולל פתרונותPayments  (סליקת תשלומים אלקטרוניים), Ascend ( חבילה של כ-20 מוצרי פרמיום שונים) ופתרון הדגל – WIX Code המיועד לקהל מפתחי אתרים מקצועיים, שצפוי לתרום להכנסות החל מהמחצית השניה של 2019. תחזית החברה לשנה הקרובה מניחה גידול בהוצאות בגין השקת מוצרים חדשים, אך אינה מתחשבת במלוא ההכנסות מהם, ובכך עשויה להוות פוטנציאל להפתעה חיובית. אנו משמרים את המלצת Outperform למניית WIX לאור הצפי להתקדמות החברה בהשקת מוצרים חדשים, תוך העלאת מחיר יעד מ-113$ ל-122$, בהתבסס על מכפיל 7 לתחזיתcollections  לשנת 2020.

"ברבעון הרביעי 2018 הציגה וויקס הכנסות של 164.2 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 39%, מעל הצפי של 162 מיליון דולר, עם תקבולים מלקוחות (collections) של 176 מיליון דולר, צמיחה שנתית של 33%, לעומת תחזיתנו של 177 מיליון דולר. הרווח הנקי non-GAAP של 0.42$ למניה היה גבוה מהצפי של 0.32$. החברה ייצרה הרבעון תזרים מזומנים מפעילות שוטפת של 36 מיליון דולר, ותזרים חופשי FCF של כ-33 מיליון דולר. החברה רשמה EBITDA של 33.1 מיליון דולר, צמיחה של 20%, אם כי נמוכה מהצפי של 22%.

"החברה הגדילה את מספר המשתמשים ב-5.9 מיליון, מתוכם 147 אלף מנויים בתשלום, כ-43% מעל תחזיתנו, לבסיס מנויים כולל של כ-4 מיליון, צמיחה שנתית של 24%. היקף ה-collections  למנוי עלה בשיעור שנתי של 7%, האצה לעומת הרבעון הקודם, עם שיפור ביחס המרת הלקוחות (conversion rate) לשיא חדש של 4.73% (לעומת 4.58% ברבעון הקודם).

"הנהלת וויקס צופה בשנת 2019 הכנסות בטווח 755-761 מיליון דולר, צמיחה של 25%-26%, לעומת הקונצנזוס של 761 מיליון דולר, עם FCF בטווח 135-140 מיליון דולר (צמיחה של 33%-38%), נמוך מתחזיתנו של 163 מיליון דולר. תחזית FCF נמוכה מהצפי נובעת מהשקעות של 15-20 מיליון דולר בקידום מוצרים חדשים, כגון Payments שצפוי להרחיב את פרישתו הגלובאלית, אפליקציות ורטיקליות ופתרון Code  לקהל מפתחי אתרים מקצועיים. פתרונות אלה צפויים לתרום בעיקר במחצית השניה של 2019 ובכך להוביל לשיפור בתזרים וברווחיות החברה.

"בהתאם לתחזית וויקס, אנו מעדכנים את תחזיותינו, עם העלאת תחזית ההכנסות לצד הנמכת תחזיות EBITDA ותזרים מזומנים, על מנת לשקף את השקעות החברה בקידום מוצרים חדשים. אנו משמרים את המלצתנו על Outperform תוך העלאת מחיר יעד מ-113$ ל-122$, בהתבסס על מכפיל 7 על תחזית collections לשנת 2020, דיסקאונט לתמחור חברת Shopifyהמקבילה".

אופנהיימר על טבע – התזרים לא יממן את החוב ב-2021

אופנהיימר מעלים המלצה לנייס – מחיר יעד 125 דולר