וונטייז ממשיכה להפציץ בהודעות; חתמה על הסכם הפצה בברזיל
שוק ההון    

וונטייז ממשיכה להפציץ בהודעות; חתמה על הסכם הפצה בברזיל

נועם יוספידס, מנכל וונטייז קרדיט: יח"צ

לאחר שאתמול הודיעה וונטייז על השקת שירות תוכן עולמי בשפה הרוסית מודיעה היום החברה כי  חתמה על הסכם עם Life Servicos De Communicacao Multimidia Ltda, ספקית אינטרנט מסאו-פאולו ברזיל, להפצת שירותי ה-SmartVOD ואפליקציות של החברה ללקוחותיה של Life בברזיל  למשך שלוש שנים. הסכם זה מצטרף למספר הסכמי הפצה הקיימים לחברה בברזיל, כגון הסכם הפצה עם LG והסכם הפצה עם סמסונג.

המניה של וונטייז עולה כעת במסחר בבורסה בתל אביב בכ-6.5% והיא נסחרת בשער של 57.7 מיליון שקל המעניק לה שווי של כ-23.5 מיליון שקל.

במסגרת ההסכם תקדם את השירות במסגרת חבילות שירותי האינטרנט וחבילות התכנים שהיא מציעה ללקוחותיה, וכן תקדם את השירות והתכנים של החברה במסך התכנים הראשי בתוך טלוויזיות חכמות, טאבלטים וטלפונים חכמים, תקדם באנרים שיווקיים, תפרסם את השירות ברשתות חברתיות ועוד. כן תטמיע Life מראש (Pre-Installation) את שירות SmartVOD במספר מוצרים שהיא מוכרת ללקוחותיה כגון טלוויזיות חכמות, טאבלטים וטלפונים חכמים.

בתמורה לשירותי ההפצה, תהיה Life זכאית לקבל מהחברה שיעור מדורג מתוך תקבולי הנטו שיתקבל ממשתמשי השירות שיתחברו לחברה באמצעות הפלטפורמה של Life (דהיינו, התקבולים מהמשתמשים כאמור בניכוי הוצאות עבור התוכן, מע"מ ומיסים אחרים). התשלום יבוצע אחת לרבעון.

אתמול הכריזה וונטייז על השקת שירות התוכן העולמי TotalNOW וערוץ התוכן TotalACTION לקהל דוברי רוסית.

שירות התוכן והערוץ הייעודי כוללים אלפי שעות הפקות מקור מסוגה עילית פריים טיים של תאגיד המדיה המרכזי ברוסיה. השירות זמין לקהל דוברי רוסית בכל העולם תחת האתר totalnow.tv וכן בחנויות האפליקציות, ובהמשך גם בטלוויזיות חכמות ברחבי העולם.

מוונטייז נמסר כי היא תפיץ את השירות במתכונת Video On Demand וכן את הערוץ על גבי הפלטפורמה הטכנולוגית שלה במתכונת של מנויים בתשלום ברחבי העולם, תוך ניצול של יכולות הסליקה שלה במדינות שונות (טכנולוגיית SmartPay של החברה) וכן יכולות ההפצה שלה דרך יצרניות המכשירים והטלוויזיה השונות.

להערכת החברה ישנם כ-170 מיליון דוברי רוסית אשר עשויים להיות קהל פוטנציאלי לשירות ולערוץ.שווקי היעד המרכזיים בהם תחל וונטייז בשיווק השירות הינם רוסיה, אוקראינה, ארה"ב, קנדה, גרמניה וישראל.

במרס 2018 הודיע וונטייז כי נחתם הסכם למכירת השליטה בה השליטה בה לאולפן הסרטים האמריקאי Desilu Studios. נכון להיום לא ידוע על התקדמות בעסקה והשליטה בחברה עדיין לא הושלמה.

לפני מספר ימים עידכנה החברה בהודעה לבורסה כי "בעניין העסקה למכירת מניות בעלי השליטה ל-Desilu ,עידכנו בעלי השליטה את החברה כי נכון למועד זה, לא הייתה התקדמות נוספת בעסקת Desilu ,וכי למיטב הבנתם אי השלמת העסקה נובעת מעניינים תהליכיים עסקיים פנימיים הקשורים ברוכשת. בנוסף יובהר, כי כאמור בדיווח המידי של החברה מיום 18 במרץ, 2018 ,להבטחת קיומה של העסקה חתם יו"ר ובעל השליטה ב-Desilu ,מר צ'ארלס הנסלי, על ערבות אישית, המוחזקת על ידי בעלי השליטה בחברה שלעת עתה בחרו בעלי השליטה שלא לממשה".

לאחר פרסום דבר מכירת השליטה זינקה המניה והשערה הגיע עד ל-224 אגורות למניה אולם משעבר הזמן והעסקה מתמהמהת, ירד שערה של המניה מהשיא ב-75% והיא נסחרת עכשיו בבורסה בתל אביב בשער של 56 אגורות למניה.