ויזה בייסיק בינלאומי – Cal
מדריכי כרטיסי אשראי    

ויזה בייסיק בינלאומי – Cal

ויזה בייסיק בינלאומי – Cal

כרטיס אשראי ויזה בייסיק בינלאומי מבית Cal הוא כרטיס נטען שמאפשר לבצע עסקאות ומשיכות כספים בארץ ובעולם. זהו כרטיס בינלאומי באמצעותו תוכלו לבצע עסקאות אך ורק בהתאם לסכום שטוענים בכרטיס. הוא לא מאפשר לבצע עסקאות בתשלומים וגם לא לבחור בחלק מתוכניות האשראי של כאל, למעט הלוואות אותן ניתן לקבל לסכום של עד 50,000 ש"ח ולתקופת החזר של עד חמש שנים. כן ניתן לשלם באמצעות הכרטיס הוראות קבע.

בחו"ל, לא ניתן להשתמש בכרטיס בבתי עסק בתחום המלונאות, השכרת רכבים, החלפות או העברת כספים, הימורים, תחנות דלק ועוד. העובדה שהספרות המופיעות על גבי כרטיס אשראי זה מודפסות ולא חרוטות עלולה להביא לבעיה מסוימת בתשלום באמצעותו בבתי העסק, אשר חלקם מחייבים רק כרטיסים עם ספרות מובלטות.

כרטיס האשראי ויזה בייסיק בינלאומי מגיע עם דמי כרטיס משתנים: חלק מהכרטיסים לא כוללים דמי כרטיס, בעוד שבאחרים המחיר עשוי להגיע לעד 24 שקלים בחודש. ההנחה או הפטור נקבעים בהתאם לשימוש החודשי בכרטיס, כפי שמפורט בטבלת העמלות של חברת כאל. שימוש בכרטיס למשיכת מטבע חוץ (מט"ח) בחו"ל כרוכה בעמלה של 3.85%, נכון לנקודת הזמן הנוכחית. על המרת מט"ח משלמים עמלה בגובה של 2.50% מסכום העסקה, לצד השער הציג של המטבע הרלוונטי. הכרטיס מאפשר למשוך מזומן בסכום של עד 1,000 ש"ח. הלקוח יכול לבחור בין שלושה מועדי חיוב חודשיים של הכרטיס: ב-2 לחודש, ב-10 לחודש או ב-15 לחודש.

מי שחושש מאובדן, גניבה או שימוש לרעה של הכרטיס, יכול להוסיף בחלק האחורי שלו תמונה אישית לצרכי זיהוי. השירות הזה כרוך בעמלה.

ההטבות שמעניק הכרטיס

כרטיס אשראי ויזה בייסיק בינלאומי מציע מספר הטבות. לקוחות המרבים בטיסות יוכלו לצבור באמצעותו נקודות במסגרת מועדון הנוסע המתמיד של אל על. יחס ההמרה הוא מועדף, כאשר כל 1,500 ש"ח של שימוש בכרטיס יהיו שווים לנקודה אחת של הנוסע המתמיד. זהו יחס משופר לעומת רוב כרטיסי האשראי של כאל, בהם 1,750 ש"ח של שימוש בכרטיס יהיו שווים לנקודה אחת (עם זאת, בכרטיסי הפלטינום של המותג היחס הוא 750 ש"ח לנקודה).

עבור הנוסעים לחו"ל, עומדת אפשרות להזמין באמצעות הכרטיס ביטוח נסיעות לחו"ל ללא תשלום נוסף. הביטוח, שניתן על ידי הראל חברה לביטוח בע"מ, מתייחס גם למטען של הנוסע ומיועד רק ללקוחות עד גיל 75.

פרטים נוספים על הכרטיס תמצאו באתר האינטרנט של חברת Cal, בקישור הבא.