שוק ההון    

ויקטורי מדווחת על שנת צמיחה תשיעית ברציפות

המכירות השנתיות הסתכמו ב-1.7 מיליארד שקל

 

המכירות השנתיות של ויקטורי, רשת הסופרמרקטים, עלו ב-2018 ב-4.2% והסתכמו ב-1.7 מיליארד שקל, הרווח הנקי עלה ב-3.2% ל-33.3 מיליון שקל לעומת השנה שעברה. בשנת 2018 חילקה החברה דיבידנד בהיקף של 25 מיליון שקל, ועם פרסום הדוחות הכריזה על דיבידנד נוסף של 5 מיליון שקל.

 הגידול במכירות נובע מפתיחת הסניפים ומגידול בפדיון חנויות זהות בשיעור של 1.6%.

הרווח לתקופה בשנת 2018 הסתכם לכ-33.3 מיליון שקל, עליה של 3.2%, בהשוואה כ-32.3 אלף שקל בתקופה המקבילה אשתקד. שיעור הרווח הנקי בתקופת הדוח עמד על 2%, בדומה לתקופה המקבילה אשתקד. הרווח לרבעון הרביעי 2018 הסתכם ב-7.7 מיליון שקל, עלייה של 6.7% בהשוואה ל-7.2 מיליון שקל ברבעון המקביל בשנה שעברה, שנבעה מהגידול ברווח הגולמי. שיעור הרווח הנקי עלה והסתכם ב-1.9% בהשוואה ל-1.8% ברבעון המקביל אשתקד.

 

אייל רביד, מנכ"ל ויקטורי: "הרשת תחצה השנה רף של 50 סניפים, כשהנזילות הגבוהה שלנו והיציבות הפיננסית מאפשרות לנו להמשיך לצמוח באמצעות רכישת סניפים, הרחבת הנוכחות הגיאוגרפית, שיפור בתנאי הסחר ויצירת הכנסות ורווחים הולכים וגדלים. במהלך השנה הצגנו שיפור בכל הפרמטרים התפעוליים, עלייה בפידיון למ"ר ועליה בפידיון בחנויות זהות. בהסתכלות קדימה אל 2019, אנו פועלים להמשיך לספק ללקוחותינו מחירים תחרותיים, אשר באו לביטוי חד משמעי בסקר בלתי תלוי שנערך לאחרונה, ואנו מאמינים כי אמון הלקוחות יוביל להמשך מגמת הצמיחה" 

ויקטורי – המכירות עלו ב-5% ל-426 מ שקל; הפדיון בחנויות זהות גדל ב-3%

ויקטורי

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

החברה חילקה בשנת 2018 דיבידנד בהיקף של 25 מיליון שקל, ועם פרסום הדוחות הכריזה על דיבידנד נוסף של 5 מיליון שקל.