תוכן ממומן    

זה הזמן לסגור טיסה לפסח

מהם היתרונות בסגירת טיסה לפסח כבר עכשיו?

טיול משפחתי בפסח הפך להיות כמעט מסורת חדשה בחג. היציאה מהבית בפסח מאפשרת להימנע מהניקיונות המייגעים, ולבלות את האביב, העונה היפה ביותר בשנה, בחופשה מהנה עם כל המשפחה. לעיתים, ישראלים דוחים את ההזמנה של הטיסה לפסח, ועושים זאת רק ברגע האחרון. מדובר בטעות, לסגירה של טיסה לפסח כבר עכשיו יתרונות רבים, הכוללים בין השאר:

  • מחיר: כאשר סוגרים טיסה לפסח בשנייה האחרונה, המחירים קופצים במהירות. זכרו שהתאריכים הנוחים לכם, נוחים גם לכל עם ישראל, מה שמייקר את המחיר ולא מחייב את חברות התעופה להוזיל אותו גם אם הן רואות שבטיסה ספציפית יש עוד מקומות פנויים. סגירת טיסה לפסח כבר עכשיו, מבטיחה לכם מחירים אטרקטיביים יותר, שיפנו לכם תקציב להשקעה באטרקציות ופינוקים במהלך החופשה. 
  • נוחות: פעמים רבות, ההזמנה נדחית לרגע האחרון מאחר ולא מצליחים להחליט על תאריך, או בגלל ששואפים למצוא דילים זולים של הדקה ה-90. כאשר נוסעים לחופשה, חשוב לזכור שחלק גדול מההנאה הוא הציפייה. הנוחות של תכנון טיול לחו"ל בנחת, יחד ההתרגשות של כל המשפחה, הופכים את ההזמנה של טיול כבר עכשיו לכדאית במיוחד.
  • תכנון: כאשר מזמינים טיסה בשנייה האחרונה, לרוב מסתפקים בטיול בנאלי ומוכר. הזמנה של טיסה לפסח כבר עכשיו, תאפשר לכם לתכנן את טיול חלומותיכם, לקרוא על המדינה אליה תגיעו, ולבנות מסע שלא תשכחו לעולם. 

לכו על מסלולים ויעדי טיול מיוחדים 

לעיתים, כאשר מזמינים טיסה לחו"ל, יש נטייה ללכת על המוכר והידוע. נטייה זו מתגבר כאשר ההזמנה מתבצעת ברגע האחרון, ואין אפשרות לבדוק יעדים או מסלולים מיוחדים. אם הזמנתם את הכרטיסים שלכם מוקדם, או אם יש לכם את הזמן הדרוש לתכנון טיול, כדאי מאוד ללכת על טיסה ליעד מפתיע, או על אופי ייחודי של המסע. המלצות ליעדים מיוחדים ולמסלולים שלא תוכלו לשכוח לעולם כוללות: 

  • טיול ג'יפים לחו"ל: טיול ג'יפים מאפשר לכם חופש אדיר בטיול שלכם, יותר מכל מה שתוכלו לחוות בנסיעה על הכבישים בלבד. הג'יפים יביאו אתכם למצוקים נישאים, דרך נהרות שוצפים ויערות עבותים, כאשר כל המשפחה יושבת ביחד מוגנת ודבוקה לנופים הנשקפים מבעד לחלונות הרכב. טיול ג'יפים לחו"ל הוא בחירה נהדרת גם אם אתם טסים ליעד אותו אתם מכירים, מאחר והוא יציג לכם זווית נוספת שלו.
  • שייט תעלות: סגנון טיול נוסף שכדאי מאוד לקחת בחשבון הוא שייט תעלות. במדינות במערב אירופה, בעיקר הולנד וצרפת, ניתן לבצע טיול שלם בשייט בתעלות המקשרות בין נחלים ונהרות. הסירות שתוכלו להשכיר הן ארוכות, ומכילות למעשה בית שלם קומפקטי. תוכלו לעגון את הסירה כאוות נפשכם, לצאת לטייל, ולראות חלק אחר של העולם מגובה המים.
  • לפלנד: מזרח אירופה הפכה לידועה בזכות הטרקים שלה והאוטנטיות, והמערב בזכות הפאר והתרבות. יעד שהישראלים טרם החלו נוהרים אליו הוא צפון אירופה. טיול בלפלנד, ממלכה קסומה של קרח ושלג המשתרעת על פני אלפי קילומטרים, יהיה חוויה שלא תשכחו לעולם. מטיולים באופנועי שלג, צפייה בעדרי ענק של איילי צפון, או בהייה מהפנטת בזוהר הצפוני, אי אפשר לחזור לארץ אותו הדבר. 

הקפידו לבנות טיול בצורה אחראית 

כאשר מתכננים טיול לחו"ל, חשוב לבנות אותו בצורה אחראית. נסו לחשוב מיהם האנשים המרכיבים את הקבוצה שלכם, מהם היכולות הפיזיות שלהם וחשוב מכך, מהם המגבלות. אם ישנה מגבלה פיזית אל תבחרו בטרקים מעייפים, אלא בחרו בפתרון נוח יותר כמו טיול ג'יפים לחו"ל. טיילו באחריות וחזרו לארץ בסוף החג עם חיוך על השפתיים.