חדשות    שוק ההון    

חברה בת של גזית גלוב קנתה נכס בבוסטון ב-82 מיליון דולר

גזית הורזיונס רכשה את הנכס השביעי שלה בבוסטון, המרכז המסחרי מרקטפלייס סנטר, ב-82 מיליון דולר
חברת גזית גלוב דיווחה כי חברת הבת  גזית Horizons רכשה נכס בבוסטון תמורת כ-82 מיליון דולר. הנכס נמצא  בתפוסה מלאה. הנכס הנרכש הוא Marketplace Center והוא הנכס השביעי אותו רוכשת גזית Horizons בבוסטון. לאחר רכישה זו תחזיק בניהולה גזית Horizons כ-11 נכסים בשווי כולל של כ-444 מיליון דולר.
, Marketplace Center הנכס הנרכש בשטח להשכרה המשתרע על כ-5.7 אלף מ"ר  על פני קרקע בהיקף של כ-5.2 דונם וממוקם במרכז הפיננסי של בוסטון. לנכס  גישה ישירה לאזור הפארקים רוז קנדי גרינויי המחבר בין המרכז הפיננסי לקו המים ולאזורים אשר בהם מבקרים למעלה מכ-15 מיליון אנשים בשנה. הנכס כאמור בתפוסה מלאה של 100% .
הנכס נמצא באזור התיירות העיקרי בבוסטון,הקרוב לתחנת מטרו. בסביבת הנכס כמה  פרויקטים בשלבי פיתוח, בהם מלון בעל כ-225 חדרים אשר הקמתו צפויה להסתיים בשנה הקרובה, 250 יחידות מגורי יוקרה אשר הקמתן צפויה להסתיים בשנת 2021 וכמו גם מספר מגדלי משרדים. האוכלוסייה ברדיוס של כ-1 מייל וכ-3 מייל מסביב לנכס מונה כ-53 אלף איש וכ-389 אלף איש, בהתאמה, עם הכנסה שנתית ממוצעת למשק בית של כ-124 אלף דולר וכ- 106 אלף דולר, בהתאמה.
ג'ף מועלם, מנכ"ל גזית Horizons: "הנכס Marketplace Center ממוקם במרכז הפיננסי של בוסטון במפגש מרחבים ציבוריים ואמצעי הסעת המונים והוא נהנה מתנועת הולכי רגל ונראות בלתי רגילה. אנו שמחים לרכוש את הנכס במיקום המרכזי הזה בסמוך ל- Greenway ומתכוונים להמשיך להגדיל את תיק הנכסים שלנו בבוסטון".
לדברי גזית גלוב, הנכס מאוכלס בידי שוכרי עוגן כדוגמת מותגי האופנה בננה ריפבליק, גאפ (GAP), לופט ואמריקן איגל