חדשות    

חברת אינפינידט תאפשר אחסון שרתים חינם למשך 30 יום

Infinidat, חברת האחון, מציעה קיבולת בלתי מוגבלת על פי דרישה ללא עלות למשך 30 יום, כל זאת, בתגובה לזינוק בביקוש הלקוחות לקיבולת אחסון נוספת, וכדי לעזור להם להתמודד עם נגיף הקורונה והשפעתו.

משה ינאי, מנכל ומייסד החברה, אמר כי Infinidat התחילה להגדיל את רמות המלאי בסוף 2019, והוא בטוח שתוכל לספק את כל ההזמנות הצפויות במחצית הראשונה של 2020 ,ללא כל שיבוש בשרשרת האספקה שלה.

עם זאת, ציין ינאי כי, בשלושים הימים האחרונים החברה חוותה עלייה של 20% בהתקנות  בגלל זמינות מוגבלת של צוותי Data Centers On -premises (מרכזי המידע בתוך ארגונים); עלייה של 65% בפעולות COD (Capacity-on-Demand) לא מתוכננות, ומספר בקשות של לקוחות לאספקה מהירה כדי לתמוך בביקוש אף שהוא זמני..

ב- Infinidat הסבירו כי הסיבה לפניה זו ללקוחות היא הרצון "ליצור מודעות ולאתגר את יצרניות האחסון הנוספות דוגמת Dell, NetApp ו- Pure להניח בצד את תוצאות הרבעון העסקי ולחבור יחד כתעשייה כדי לעשות משהו משמעותי במאבק בנגיף הקורונה".

עוד כתב ינאי:
"ניתן להשתמש עד 100% מהקיבולת המותקנת למשך 30 יום ללא תוספת תשלום. לאחר 30 יום נעבוד עם הלקוחות הרלוונטים בכדי להתאים את גידול האחסון הצפוי שלהם להמשך השנה.

"התגובה הטובה ביותר לכל עת של צורך או משבר היא כאשר קהילות מתאחדות בתגובה לאתגר. ברוח זו אנו כאן כדי לעזור – אנא פנו אליי או אל הצוות המקומי שלכם כדי ליידע אותנו כיצד אנו יכולים לעזור לך".