חדשות    

חברת החשמל: מבצע הסדרת החובות נמשך – לבקשת הלקוחות

מעודכן ל-06/2021

בעקבות ביקוש מצד לקוחות החברה – מבצע תשלום חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה יימשך עד ליום 20.6.21 עד כה הסדירו למעלה מ-8,000 לקוחות את חובותיהם – בהיקף של יותר מ-13 מיליון שקל

חברת החשמל מודיעה היום על הארכת מבצע הסדרת החובות, ללא ריבית ובפריסת תשלומים נוחה. המבצע שמטרתו עידוד לקוחות פרטיים ועסקיים לשלם את כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל מאז תחילת שנת 2020, שנת הקורונה, ועד לתאריך 30.4.2021, הוארך בשבועיים נוספים – עד ליום 20.6.21.

כחלק ממהלכי חברת החשמל לטובת לקוחות החברה ובמטרה לצמצם את היקף החובות הפעילים, וכן לאור הצלחת המבצע הקודם, שהסתיים ב 17.1.21, שבו 9,500 לקוחות פרסו חובות בסך של כ- 28.6 מיליון שקל, הכריזה חברת החשמל בתחילת חודש מאי השנה על מבצע נוסף – לעידוד לקוחות לתשלום כלל חובותיהם השוטפים בגין שימוש בחשמל בשנת 2020, הלוא היא שנת הקורונה.

בתקופת המבצע הנוכחי ניצלו עד כה למעלה מ 8,000 לקוחות את ההזדמנות ונפרסו חובות בסך של יותר מ-13 מיליון שקל. כעת, בעקבות הביקוש הגבוה לפריסת התשלומים, חברת החשמל מודיעה על הארכת 'מבצע שמיטת ריביות ועמלות', ללקוחות שצברו את חובותיהם בגין חשבונות שהופקו במהלך שנת 2020 ועד לסוף חודש אפריל השנה.

במסגרת המבצע, לקוחות חייבים אשר ישלמו את חובותיהם ב-3 תשלומים לכל היותר, יקבלו פטור מלא מתשלום ריבית ועמלות הגבייה. לקוחות אשר ישלמו בין 4 ל-5 תשלומים יחויבו ב-30% מסכום הריבית והעמלה.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה, מסר: "לאור הביקוש הגדול של לקוחותינו החייבים, החלטנו בחברה להאריך את תקופת המבצע, על מנת לאפשר ללקוחות שטרם הספיקו לפרוס את חובם, לממש את מבצע הפריסה. מבצע שמיטת הריביות והעמלות הוא צעד נוסף במטרה להקל על הלקוחות. מבצע פריסת החובות יצר הזדמנות לשלם חובות שנצברו במהלך תקופה זו ללא תשלום נוסף כדוגמת ריביות. אני ממליץ מאוד ללקוחות להשתמש בתנאים הנוחים ולהסדיר את חובם לחברת החשמל".

חברת החשמל תאפשר לשלם חובות ללא ריביות ועמלות ובפריסה נוחה עד סוף השנה

 חברת החשמל: נמשכת מגמת הירידה של פליטות מתחנות הכוח