חברת החשמל מזהירה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות
חדשות    

חברת החשמל מזהירה: נמשכים הניסיונות להונאת לקוחות

ההודעה המזויפת שהופצה

מעודכן ל-06/2021

שיטת התרמית החדשה – בקשה לתשלום חוב בהודעת טקסט לנייד ציבור הצרכנים מתבקש לשמור על ערנות

חברת החשמל מדווחת הבוקר כי בשעות האחרונות התקבלו בחברה התראות על הודעות טקסט שמופצות לצרכנים בטלפון הנייד ומנוסחות כבקשה להסדרת תשלום חשבון החשמל בהקדם, כולל בקשה לאישור פרטי החשבון וקישור לאתר שאיננו האתר הרשמי של חברת החשמל.

חברת החשמל מבהירה כי הודעות טקסט מטעמה מכילות את מספר החוזה של הלקוח. כמו כן, החברה לא מבקשת מלקוחותיה לאשר פרטי חשבון, והקישור העדכני היחיד הוא האתר הרשמי של חברת החשמל www.iec.co.il. החברה מזהירה כי אין להתייחס או להשיב לפניה.

בחודש האחרון הגיעו לחברה התראות מלקוחות אשר קיבלו דרישה, באמצעות דואר אלקטרוני, לעדכון פרטים, תוך כדי איומים בהשעיית חשבון במידה ולא ייענו מיידית.

חברת החשמל דואגת לדווח על ניסיונות ההונאה לכל הגורמים הרלוונטיים.

חברת החשמל מתריעה: היזהרו מניסיונות הונאה באמצעות דוא"ל