חדשות    

חברת הקורקינטים LEO סגרה הסכם עם איתוראן

צילום: בית הקונספטים אלנבי

לפי העסקה תשלב LEO ריכיבים של איתוראן למקרה גניבה

חברת LEO, בבעלות בעלי אינווקים, משנה למנכ"ל פוקס, משקיעים פרטיים ואייל ברקוביץ' ועוסקת בהשכרת קורקינטים סגרה עסקה בהיקף  10 מיליון שקל עם איתוראן, ולפיה תשלב בקורקינטים שלה רכיבים שיאפשרו איתור של הקורקינטים למקרה שייגנבו.

העסקה נוגעת ל-20 אלף קורקינטים ושווי יחידת האיתור הוא 500 שקל. כמו במכוניות שבהן מותקנת מערכת איתוראן, הקורקינטים של LEO גם יושבו על ידי סיירי איתוראן.

כמו בחברות אחרות מחיר ההשכרה של LEO הוא 5 שקלים עבור השכרת כלי ו-50 אגורות לכל דקת שימוש. הכלים של LEO יהיו זמינים לציבור במשך 24 שעות לאורך כל היממה, להבדיל  מהמקובל כיום בענף מ- 22:00 עד לבוקר למחרת.

שירות הקורקינטים השיתופיים של LEO יושק החודש בתל אביב ויחל לפעול בתל אביב, רמת גן, אילת וחיפה ומתעתד להתרחב למדינות נוספות בעולם להתחרות בבירד, ליים ווינד, השחקניות הגדולות בתחום..

החברה הבטיחה כי  תשקיע בבטיחות הרוכבים על ידי סבסוד קסדות שיושארו על כל קורקינט לשימוש הרוכב, הכוללות כובע חד-פעמי לשים תחתיה. רוכבים יוכלו להזמין דרך האפליקציה קסדות ואפודים זוהרים שיישלחו לביתם.

לאחרונה הודיע המשנה למנכ"ל פוקס שישקיע  4 מיליון דולר  בחברה, מה שהפך אותו למחזיק בבעלות של 15%. בחודש מאי הפריסה צפויה להגיע ל-3,000 קורקינטים שיתופיים בערים נוספות, בהן חיפה, גבעתיים והרצליה.

"אנחנו באים מעולמות הקורקינטים, וזה היתרון שלנו על פני המתחרים", אמרו בליאו לתקשורת. "יש לנו מעבדות לתחזוקה ולטיפול, וזו המומחיות שלנו". הקורקינטים בצבע  צהוב שחור, כמו בית"ר ירושלים.

קורקינטים בתל אביב – הכל על אפליקציות הקורקינטים החשמליים

עיריית תל אביב יוצאת בדרישות מחברות השכרת הקורקינטים והאופניים

אייל ברקוביץ; נכנס לתחום הקורקינטים החשמליים