מדריכי בנקאות    

חבר מועדון בהייטקזון? קבל תנאים טובים בבנק הבינלאומי

הבנק הבינלאומי במבצע ללקוחות הייטקזון –  עמיתי המועדון, עובדי ענף ההייטק, יקבלו מענק של 1,600 שקל בפתיחת חשבון בבינלאומי.

 טוב אנחנו כבר יודעים שכדאי לעבוד בהייטק, ואנחנו יודעים שהתנאים שם משופרים לעומת עבודות ומקומות אחרים. אבל חשוב לדעת, במיוחד לעובדים בהייטק שיש לכם הטבות נוספות. במסגרת מועדון הייטקזון, ויש נוספים, אתם מקבלים הטבות שונות. לדוגמה, בית ההשקעות מיטב דש סיפק לחברים בהייטקזון אפשרות לפתוח קרום פנסיה בדמי ניהול נמוכים במיוחד. זה היה עוד לפני עידן קרן פנסיה ברירית מחדל, ודמי הניהול כבר אז היו נמוכים מהשוק, וגם עכשיו הם נמוכים מאוד מהממוצע וקרובים לדמי הניהול בקרן פנסיה ברירית מחדל (מדריך – קרן פנסיה ברירית מחדל)

אבל זו רק דוגמה, ההטבות לחברי המועדון רבות, והנה הטבה מדצמבר 2017. הדוגמה הזו ממחישה כי הבנקים  גמישים כאשר אתם פותחים אצלם חשבון חדש, הם יכולים לספק לכם הטבות גדולות, עם או בלי קשר לשאלה אם אתם חברי מועדון? אבל אם אתם חברי מועדון יש סיכוי שיש לכם הטבות נוספות. חשוב לבדוק. (מדריך – מעבר בנק)

ולהטבה – הבנק  הבינלאומי שמנוהל על ידי סמדר בינו צדיק,  ו'הייטק זון' – מועדון הצרכנות של עובדי ההייטק, השיקו שיתוף פעולה  אסטרטגי במסגרתו מוצעת הצעת ערך מיוחדת לחברי המועדון שיפתחו חשבון חדש בבנק הבינלאומי.

עובדי ההייטק החברים במועדון ייהנו מתנאים מועדפים בבנק הבינלאומי והטבות בלעדיות בפתיחת חשבון הייטק חדש ובנוסף קבלת מענק של 1,600 שקל. חשבון ההייטק כולל הטבות מגוונות וייחודיות בהן: פטור מתשלום עמלת פקיד ועמלות ערוץ ישיר, מסגרת משיכת יתר ללא ריבית עד 10,000 שקל , פטור מעמלת חליפין,  הטבות בעמלות ניירות ערך, הלוואות בתנאים מועדפים, הטבות  במשכנתאות לרבות תשלום ראשון של המשכנתא עד 3,000 שקל על חשבון הבנק ועוד. התנאים האלו הם טובים אבסולוטית ויחסית במעבר בין הבנקים, וזה הכח של הגודל – יתרון הגודל של הייטקזון מתורגם לתנאים טובים שהם מקבלים ביחס לאדם בודד או לגוף קטן יותר. הייטקזון זה רבע מיליון איש, זה כוח, ולכן התנאים הטובים.

הבנק הבינלאומי, כך נמסר מנציגי הבנק – מעניק לחברי המועדון מעטפת שירות ייחודית של בנקאות פרטית ושירותי יעוץ השקעות וכן כלים  פיננסיים ייחודיים ומתקדמים בתחום ההשקעות.

מועדון הייטק זון הינו מועדון המאגד כרבע מיליון עובדים בחברות הייטק מובילות ברחבי הארץ. דגן רונן מנכ"ל המועדון  מציין כי "ניהלנו מו"מ מתמשך עם מספר בנקים ובחרנו בהצעה הטובה ביותר בבנק שיעניק שירות אישי ומקצועי ברמה הטובה ביותר לעמיתי המועדון. היה חשוב לנו לקבל גם הטבה חד פעמית אבל בעיקר תנאים טובים קבועים ומתמשכים."

לדבריו, "החיבור של עובדי הייטק עם הבינלאומי הוא טבעי ומתאים לאופיים של ההייטקיסטים ולדרך חייהם. גם התמחותו של הבנק בשוק ההון והשירות המעולה תרמו להחלטה על שיתוף הפעולה".

כרטיס אשראי הייטקזון – מה ההטבות?