חדשות    

חדש בבינלאומי: MultiBank – שירות ריכוז מידע מחשבונות בנקים

מעודכן ל-06/2021

השירות החדש יאפשר ללקוחות לרכז בתחילה פרטים על חשבון עו"ש ויתרות עו"ש מט"ח – מכל חשבונותיהם בכל בנק בארץ בהמשך ניתן יהיה לקבל גם מידע על כרטיסי חיוב, חסכונות, אשראי וניירות ערך

הבנק הבינלאומי משיק שירות חדש –MultiBank , שמטרתו לרכז ללקוחות מידע מכל חשבונות הבנק שלהם. השרות זמין באפליקציית הבנק ומאפשר ללקוחות נגישות למידע מכל חשבונותיהם בכל הבנקים בישראל בצורה פשוטה ונוחה.

בשלב הראשון השירות כולל מידע על פרטי חשבון עו"ש, יתרות חשבון עו"ש ויתרות עו"ש מט"ח.  ניתן לקשר כל בנק שערוך טכנית להעברת המידע, על-פי רגולציית הבנקאות הפתוחה. שיתוף המידע מבנקים אחרים, על-פי העקרונות המנחים של בנק ישראל, נעשה תוך הקפדה על תקני אבטחת מידע מחמירים ומבוצע בהסכמת הלקוח בלבד.

בהמשך, השירות יכלול גם מידע על כרטיסי חיוב, חסכונות, אשראי וניירות ערך – וזאת על פי אבני הדרך שנקבעו על ידי רגולציית בנקאות פתוחה של בנק ישראל.

השירות זמין ללקוחות הבינלאומי על כל מותגיו (הבינלאומי, אוצר החייל, פאגי ויובנק) וללקוחות בנק מסד ומאפשר קישור של כל חשבון המתנהל בבנקים שתומכים ברגולציית בנקאות פתוחה.

רון גריסרו, סמנכ"ל וראש החטיבה הבנקאית בבינלאומי, מסר עם השקת השירות: "השירות החדש, המתבסס על עקרונות הבנקאות הפתוחה, מאפשר הגברת התחרות לטובת הלקוחות שיכולים כעת לראות בצורה נוחה מידע מכל חשבונותיהם, ולנהל בצורה שקופה והוליסטית יותר את ענייניהם הפיננסיים.

"הבינלאומי, כבנק מחולל תחרות, רואה בשירות הזדמנות עסקית חשובה אשר תקל על ניהול הכספים עבור לקוחותינו ותסייע להם לקבל החלטות מושכלות יותר. זהו שירות נוסף מבית הבינלאומי, המאמץ את עקרונות הבנקאות הפתוחה, ואנחנו במהלך לבניית שיתופי פעולה נוספים שמאמצים את עקרונות הבנקאות הפתוחה עם חברות פינטק וגופים פיננסים נוספים".

הבינלאומי: זינוק של 68% ברווחים ברבעון הראשון