חדשות    

חוגגים שמחות ללא פשרות

תקופת הקורונה הביאה עמה את סגירתו של עולם האירועים והרחיקה אותנו למשך חודשים מהחגיגות האהובות של שמחות קרובינו ומכרינו. תקופה זו השאירה אותנו עם הגעגוע למפגשים המשמחים, לאולמות ולחצרות המקושטים, לשולחנות הערוכים, לאוכל המפנק וכמובן לרחבת הריקודים הסוערת.

עם פתיחתם מחדש של האולמות וגני האירועים, חוזרים בעלי השמחות לחפש אחר המקום המושלם עבור האירוע המתוכנן, תוך קביעת לו"ז סיורים, ביצוע השוואות, וניהול רשימות אין-סופיות של שמות האולמות והגנים, הצעות המחיר והעלויות, רשימות ספקים, סיכומי התרשמות, חוות דעת, המלצות, יתרונות וחסרונות של כל מקום המועמד לאירוח האירוע המיוחל.

ריכזנו עבורכם מספר קריטריונים חשובים לבדיקה, בבואכם לערוך אירוע ולחפש אחר אולמות או גני אירועים מומלצים עבורו.

מיקום ונוחות הגעה עבורכם ועבור האורחים – בעת החיפוש אחר גני אירועים מומלצים, התחילו מסינון לפי אזור מבוקש. אתר T מאפשר לכם למצוא את אולמות וגני האירועים המומלצים בסביבתכם, על ידי חיפוש פשוט. בתוצאות החיפוש יוצגו בפניכם פרטי ההתקשרות של המקומות העונים לדרישותיכם, בנוסף לחוות דעת אובייקטיביות של לקוחות.

למיקומו של האולם חשיבות רבה על נוחות ההגעה של בעלי השמחה וכמובן על נוחות ההגעה של האורחים.

גן או אולם – בבחירתכם בגן או אולם, חשבו הן על העדפותיכם והן על הרגשת האורחים. הקפידו להתחשב בעונה ובאזור על מנת למנוע חוסר נוחות בעת קיום האירוע. קיום האירוע בחוץ בתקופות בעייתיות כדוגמת ימי חום ולחות, או באזורים בהם עלול להיות בתקופות מסויימות ריבוי חרקים (כדוגמת שדות), רוחות וקור (בקרבת הים) וכו', עלול להעיב על תחושות האורחים וההנאה הכללית מהאירוע.

עם זאת, בגן פתוח יתרונות רבים שאינם קיימים בעריכת אירוע במקום סגור, כדוגמת המרחב, האוויר הפתוח, האפשרות של האורחים ליהנות מישיבה ללא רעשי המסיבה ועוד.

נראות – נראות מקום האירוע הינה אחד השיקולים העיקריים בבחירת אולם או גן אירועים. מומלץ כי תגיעו לבחון את המקום בזמן קיום אירוע, על מנת להתרשם מנראותו בזמן אמת ולא בשעות בהן אינו פעיל ואינו מאורגן באופן בו אמור להיראות בזמן האירוע.

הנראות הכללית מושפעת בחלקה גם מנראות השולחנות ומרכזי השולחן. נסו להתרשם מאפשרויות הסידור המוצעות על ידי האולם ואף לבחון אפשרות לעיצוב באופן עצמאי. לשם כך תוכלו להיעזר במעצבי אירועים או אף לפנות באופן עצמאי לחנויות פרחים באזור מקום האירוע.

ספקים – בבואכם לערוך אירוע, חשוב לקחת בחשבון כי מעבר למקום האירוע ישנו צורך במגוון ספקים נוספים, ששירותיהם לעיתים אינם נכללים או שהספקים המוצעים על ידי המקום אינם מספקים בעיניכם.

בעזרת אתר T, תוכלו למצוא בחיפוש פשוט, מבחר ספקים, בעלי מקצוע ונותני שירותים טובים ואמינים שישמחו לסייע בהפיכת האירוע שלכם לאירוע המושלם. החל מספקי המוסיקה לאירוע ועד לחנויות פרחים שיספקו את העיצוב למרכזי השולחן (ואף את זר הכלה הססגוני). כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את תחום העיסוק הנדרש ואת אזור הפעילות (כדוגמת חנות פרחים בירושלים) וליהנות ממגוון ספקים, מידע מלא על פעילותם וחוות דעת של לקוחות.

אוכל – האוכל הוא אחד המדדים העיקריים לאיכותו של האירוע. לאחר התרשמות מהתפריטים המוצעים במקום המיועד, מקובל להגיע גם לארוחת טעימות, המאפשרת לבעלי האירוע להתרשם בפועל מטעמן של המנות ומנראותן, כך שיכולים ביתר קלות לבחור במנות שיוצעו ויוגשו לאורחיהם.

לסיכום, בבואכם לערוך אירוע, פנו לעצמכם את הזמן הנדרש לסקירת המקומות הפוטנציאליים, להשוואת מחירים ולמציאת בעלי המקצוע והספקים האיכותיים, האמינים והמקצועיים ביותר.

אירועים מיוחדים אינם חוזרים פעמיים ועל כן אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

שיהיה בשמחות!