חדשות    

חצור הגלילית: המועצה השיקה אפליקציה ומחלקת מתנות לתושבים

מעודכן ל-06/2021

מאות תושבים כבר מיהרו להוריד למכשירים הניידים את היישומון שמתמשק עם האתר העירוני ומערכת הניהול החדשה , ויש גם תמריץ – שי לבחירתם עד הבית

חצור הגלילית מציגה – טכנולוגיה וקידמה בשירות התושבים: המועצה המקומית השיקה אפליקציה המאפשרת קבלת שירות ועדכונים אונליין. ימים ספורים לאחר השקת האפליקציה החדשה 'חצור הגלילית', התקינו כבר מאות מתושבי המקום את היישומון, שפותח במועצה כחלק מהמשך שדרוג השירות והנגישות לתושב.

האפליקציה 'חצור הגלילית' זמינה להורדה בגוגל פליי (Google Play) ובאפסטור (APP STORE), ונועדה להעניק חוויה נעימה ונוחה של שירות, קבלת עדכוני אונליין מהמועצה בשגרה ובחירום – לרבות פתיחת מקלטים, התראות והודעות מיוחדות וכו'.

האפליקציה מתמשקת עם האתר העירוני וכן עם מערכת הניהול החדשה, ומשפרת באופן ניכר את השירות לתושב ופעילות המוקד העירוני. באמצעות האפליקציה, התושב יכול לדווח למוקד העירוני על מפגעים בלחיצת כפתור, וללא כל צורך בשיחה עם המוקד. מנהל המחלקה הרלוונטית יקבל את הפנייה באופן מיידי ויחל בטיפול, והתושב יוכל לראות את סטטוס התקדמות הטיפול בפנייתו באפליקציה וכן את הפניות הקודמות.

כאמור, בימים הראשונים שחלפו מאז הושקה האפליקציה נרשמו כבר מאות הורדות, וכעת מפרסמת המועצה המקומית חצור הגלילית תמריץ נוסף להורדת האפליקציה: כל תושב או תושבת שיורידו את האפליקציה החדשה וימלאו טופס פרטים אישיים, יוכלו לבחור מתנה: בקבוק שתייה תרמי, דיסק און-קי בצורת אשראי, סט מחברת ועט מנהלים או מטרייה נשלפת. המתנות יגיעו עד פתח הבית באמצעות סטודנטים תושבי חצור הגלילית.

ראש המועצה שמעון סויסה, מסר: "קיימת חשיבות רבה להעברת מידע אונליין מהתושב למועצה ומהמועצה לתושב, האפליקציה ומערכת הניהול הן המשך ישיר לשדרוג השירות לתושב והן מציבות את חצור הגלילית בפסגת הטכנולוגיה, הכלים המתקדמים והנגישות, בשורה אחת עם כל הרשויות והארגונים הגדולים בעולם, ומאפשרים לתושב ליהנות מהשירות הטוב ביותר במהירות, נגישות וזמינות הגבוהים ביותר. אני קורא לכל תושבי חצור להוריד את האפליקציה עוד היום וליהנות מהשירותים".