שוק ההון    

טוויטר הפתיעה את האנליסטים עם מכירות של 758 מיליון דולר ברבעון; עולה כעת ב-14%

תמונה: PIXABAY

ההכנסות של טוויטר הגיעו לסך של כ-758 מיליון דולר, בעוד תחזיות האנליסטים היו להכנסות של 701 מיליון דולר. הרווח נקי, ללא הוצאות חד פעמיות, עומד על 21 סנט למניה, לעומת תחזית האנליסטים שחזתה רווח של 14 סנט למניה. טוויטר פירסמה גם תחזית רווח לפני מס, ריבית ופחת של 340-320 מיליון דולר.

טוויטר דיווחה כי מספר המשתמשים הפעילים החודשיים באפליקצייה הסתכם ב-326 מיליון בממוצע. מדובר בירידה של 9% לעומת הרבעון השני 2018. טוויטר הזהירה על אפשרות של ירידה במספר המשתמשים בגלל מחיקת חשבונות מזויפים והחרפת מדיניות הפרטיות באירופה. טוויטר הצהירה היום כי המגמה תימשך גם ברבעון הרביעי.

טוויטר מציגה גם חוסן פיננסי וגידול בהכנסות מפרסומות שעולות בסרטוני הוידיאו. זהו הרבעון השלישי ברציפות בו מודיעה טוויטר על זינוק חד במכירות. זהו גם הרבעון הרביעי ברציפות שבומדווחת טוויטר על רווח נקי.

"אנחנו משיגים התקדמות משמעותית במאמצינו לעשות את טוויטר שירות יומיומי בריא יותר ובעל ערך רב יותר" אמר ג'ק דורסי, מנכל טוויטר "אנו עושים עבודה טובה יותר באיתור והסרה של חשבונות מזוייפים וחשודים כבר בשלב הרישום. אנו גם מציגים שיפור בדרך שבה אנשים מקבלים עדכונים על אירועים ונושאים מעניינים בטוויט, כמו למשל הוספת תמיכה בתוכניות טלויזיה אמריקאיות בממשק האירועים החדש שלנו. התוצאות הטובות ברבעון מוכיחות שאנו יכולים לשים בראש סדר העדיפויות שלנו את החוסן ארוך הטווח של טוויטר ובו בזמן להגדיל את מספר האנשים המשתתפים בשיחות פומביות".

סמנכ"ל הכספים של טוויטר, נד סגל אמר כי: "יש לנו משתמשים מעורבים יותר, ואנחנו מעניקים למפרסמים תשואה טובה יותר על ההשקעה", "אנחנו קוטפים עכשיו את פירות העבודה שלנו ונכנסים לרבעון הרביעי עם רוח גבית".

באשר התחזיות לרבעון הבא, טוויטר מצפים לEBITDA שבין 320 ל-340 מיליון דולר ושיעור EBITDA של 39-40%

תוצאות טובות למיקרוסופט – ההכנסות ב-3% מעל התחזית, הרווח ב-15% מעל הציפיות

.טסלה מזנקת ב-10% במסחר שלאחר הסגירה בזכות תוצאות טובות לרבעון השלייש