חדשות    

טיפים לשיפור האנדרואיד

אנדרואיד כבר מזמן הפך למערכת ההפעלה הפופולרית כמעט בכל מכשיר בישראל. עם זאת, רבים לא מכירים את כל הפונקציות וקיצורי הדרך המגניבים למדי שיש למכשיר זה להציע.

איך להגדיל את המסך

לקצרי הראייה ביניכם או מי ששונאים מסכים קטנים, הטריק הבא יכול לעזור. להגדיל את התצוגה. אפשר להפעיל את התכונה דרך תפריט נגישות בהגדרות.  כשמגיעים אליו כל מה שנדרש הוא להפעיל את התכונה בהגדרה הייעודית שלו. כדי להפעיל אותה, הקישו במהירות שלוש פעמים על מסך הבית או כל מסך אחר שתרצו להגדיל. ניתן להגדיל עד כדי מילוי כל המסך. הקישו שוב שלוש פעמים כדי לכבות את התצוגה המגדילה. צביטה והרחקת האצבעות אחת מהשנייה תגדיל או תקטין את עוצמת ההגדלה בהתאמה

איך לנווט בלי אינטרנט

תכונה זו טובה בעיקר לנוסעים לחו"ל, רגע לפני שנגמרת להם חבילת הגלישה.  מה שצריך לעשות הוא לבחור את המפה של האזור שאותו תרצו להוריד ->להקיש על אייקון שלושת הפסים למעלה מצד ימין של מסך הבית של Maps->להקיש על "כשאין חיבור אינטרנט" ->לבחוראת שטח המפה שתרצו והקישו על הורדה. המפות לא יתעדכנו במהלך השימוש ויורדו רק דרך חיבור WiFi.

לכבות את הצליל מהר

באמצע שיחה  הטלפון מתחיל לצלצל בקולי קולות וכולם מסתכלים עליכם או יותר גרוע בקולנוע, כי שכחתם לכבות אותו. במקום לנסות ללחוץ על כפתור ההפעלה, יותר פשוט לכסות את המסך בכף ידכם כדי לדחות את השיחה או פשוט להפוך אותו על פניו על משטח כלשהו והצלצול המציק ייפסק מיד; אם כי שבמקרה האחרון השיחה לא תידחה ורק הצלצול ייפסק.

לסנכרן אירועים עם וייז

בוייז  ניתן לסנכרן את יומן הטלפון ופייסבוק עם ווייז כך שהאפליקציה תזכיר לכם לצאת לדרך ליעד פגישה או אירוע בהתאם לעומס בכבישים. כל מה שצריך זה להקיש על אייקון חיפוש-> להיכנס לחוצץ נסיעות מתוכננות-> לבחור סנכרון אירועים עם היומן או פייסבוק. ניתן גם ליצור אירוע ידנית על ידי הקשה על אייקון השעון המעורר האדום שנמצא באותו חוצץ בצד הימני התחתון של המסך.

הקלטת מסך במקום צילום מסך

אם פעם היינו מצלמים את המסך, היום אפשר להקליט מסך. הקלטת המסך היא האפשרות לתעד בווידאו של מה שמתרחש על גבי הסמארטפון – אפשר לבצע באמצעות  אפליקציות כמו REC, המוצעת להורדה חינמית בגוגל פליי.

מרגע שתפעילו את ההקלטה ועד שתסיימו אותה תתעד האפליקציה את המתרחש על גבי המסך לתוך קובץ MP4, מה שעשוי להיות יעיל לצורך יצירת הדגמות, צילום מסך בווידאו במקום בעשרות תמונות סטילס ועוד.

מעבר לאודיו

אפשר גם להקשיב במקום לקרוא, אם אתם אוחזים במכשיר אנדרואיד. או במילים אחרות, אם אתם רוצים לשמוע את המידע במכשיר במקום לקרוא אותו היכנסו להגדרות ואז בחרו באפשרות Accessibility (נגישות) ואז הפעילו את Text-To-SpeechOutput (פלט טקסט לדיבור