תוכן ממומן    

טרייד אין – מהסמארטפון עד הרכב

PIXABAY

שדרוג מוצרים מישן לחדש באמצעות זיכוי על המוצר הישן אינו שיטה חדשה. למעשה, כבר לפני כמה עשורים היינו מחזירים את בקבוקי החלב ובלוני הגז הישנים ומקבלים חדשים. היום, שיטה זו משמשת כדי להקל על נהגים לממן את הרכב הבא, להקל על חובבי טכנולוגיה וגאדג'טים להתקדם מבחינה טכנולוגית ואפילו חלק ממוצרי התינוקות זוכים לשדרוג. במאמר זה נכיר את השיטה ולמי היא מתאימה במיוחד.

הכי נפוץ: טרייד אין בתחום הרכב

שדרוג מרכב ישן לחדש דורש כמות לא מבוטלת של משאבים. גם אם קיבלתם הלוואה משתלמת עדיין תצטרכו לשלם חלק מהסכום כהון עצמי. לכן, סוכנויות רכב רבות מציעות לנהגים מודל נוח למימון באמצעות טרייד אין. הם מחזירים את הרכב הישן ומקבלים עליו מחיר מחירון או סכום נמוך יותר, ובתמורה הסכום יקוזז מעלותו של הרכב החדש. שיטה זו פותרת דילמה נפוצה – כיצד לקנות רכב חדש אם עדיין לא הצלחתם למכור את הקודם? נוסף על כך, היא חוסכת את הטרדה שבפרסום הרכב, יציאה לנסיעות מבחן ובזבוז זמן יקר על קונים פוטנציאליים שלוקחים את הרכב לבדיקה ומתמקחים על כל אגורה לפני המכירה.

טרייד אין בתחום הטלפונים החכמים

מתרגשים מהאייפון החדש אבל עדיין משלמים על הקודם? אל דאגה. תוכלו לבצע החלפה של מוצר ישן בחדש ולקבל חלק מהעלות של הטלפון הקודם לקיזוז ממחיר המכשיר העדכני. בתחום הסמארטפונים אנו רואים עסקאות רבות המוצעות על ידי משווקים עצמאיים, ואפילו על ידי חברות הסלולר המציעות הנחה למכשיר חדש אם החזרתם מכשיר מדגם ישן יותר. השיטה הזו מקלה עליכם לרכוש את הטלפון, ועבור חברות הסלולר היא מעניקה הזדמנות לקבל חלפים לדגמים ישנים יותר כמו גם מוציאה מהשוק דגמים ישנים לטובת חדשים.

טרייד אין בתחום המחשבים

אפשרות נוספת להחזיר מוצר ישן ולקבל חדש תמצאו בתחום המחשוב, במיוחד כאשר אתם רוכשים מחשבים ניידים. חשוב לדעת כי בין כל המוצרים הללו, המחשבים נוטים לאבד מהר מאד את ערכם, ותוך שנה או שנתיים המחיר יורד לעיתים למחצית מהמחיר שבו רכשתם את המחשב. הסיבה לכך היא המהירות העצומה שבה דורות המחשבים משתנים, עם שדרוג נפח הזכרון ומהירותו משנה לשנה. אחד מהתחומים שנותרו חזקים במיוחד ובהם ירידת המחיר מתונה יותר היא המחשבים לגיימרים כמו ה- i9- שמחירו נותר גבוה יחסית גם שנתיים לאחר שהושק לראשונה.

טרייד אין בתחום הקונסולות

סוני פלייסטיישן חדש יוצא? זו ההזדמנות הטובה ביותר להיפרד מהקונסולה הקודמת בעסקת טרייד אין משתלמת. בתחום הזה אפשר להחזיר לא רק את המכשיר עצמו אלא גם להזדכות על חלק מהמשחקים המגיעים עימו (משחקים בגרסת דיסק ולא כאלה שהורדו למכשיר).

מוצרים לתינוקות

עגלות תינוק הן המוצר החדש שניתן לשדרג באמצעות טרייד אין. אם נשארה לכם העגלה הנהדרת של הילד שגדל, תוכלו להחליפה במודל עדכני ומשודרג בחלק מחנויות הילדים. כך, התינוק הבא במשפחה זוכה לעגלה או טיולון חדשים, ואתם אפילו יכולים להשתדרג בעגלת תאומים בעת הצורך.